طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

با قرار دادن بخش اصلی کسب و کار این سایت، من مقاله ای نوشتم که شش مرحله طراحی و توسعه وب سایت را مشخص می کند. به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از وب سایت شرکت من، مقاله به چگونگی کمک شخصی من به مشتریان در فرآیند ایجاد سایت خود منحرف شده است.


با این حال، در این وبلاگ، من می خواستم یک پست عمومی تر را ایجاد کنم. ایده اصلی همان، با این حال این نسخه می تواند توسط هر کسی مورد استفاده قرار گیرد، صرف نظر از اینکه چه کسی آنها را برای طراحی وب سایت خود استخدام می کند. من امیدوارم که با توجه به ساختن سایت خود به شما کمک کند!


توسعه و طراحی وب سایت

مراحل متعدد در طراحی وب سایت و روند توسعه وجود دارد. از جمع آوری اطلاعات اولیه، ایجاد وب سایت و در نهایت نگهداری برای حفظ وب سایت خود تا تاریخ و جاری.


فرایند دقیق از طراح به طراح متفاوت است، اما اصول اولیه یکسان هستند.


جمع آوری اطلاعات

برنامه ریزی

طرح

توسعه

تست و تحویل

نگهداری

فاز اول: گردآوری اطلاعات

اولین گام در طراحی وب سایت موفق، جمع آوری اطلاعات است. وقتی نگاه و احساس سایت شما ایجاد می شود، باید چیزهای زیادی را مورد توجه قرار دهیم.


این گام اول در واقع مهم ترین آن است، زیرا این امر شامل یک درک جامع از شرکتی است که برای آن ایجاد شده است. این درک خوبی از شماست - اهداف و رویاهای کسب و کار شما و نحوه استفاده از وب برای کمک به شما در دستیابی به این اهداف.


مهم است که طراح وب شما با پرسیدن سؤالات زیادی برای کمک به آنها در درک کسب و کار و نیازهای شما در یک وب سایت شروع کند.


موارد خاصی را باید در نظر گرفت:


هدف

هدف از سایت چیست؟ آیا می خواهید اطلاعاتی را ارائه دهید، یک سرویس را تبلیغ کنید، یک محصول را به فروش برسانید ...؟طراحی واکنش گرا

اهداف

امیدوارم با ساختن این وب سایت امیدوار باشید؟ دو مورد از اهداف رایج برای کسب درآمد یا به اشتراک گذاری اطلاعات است.

مخاطب هدف

آیا گروه خاصی از افراد وجود دارد که به شما در دستیابی به اهداف شما کمک خواهد کرد؟ مفید بودن این است که شخص "ایده آل" را که میخواهید از وبسایت خود بازدید کنید، تصویر کنید. سن، جنس و یا منافع خود را در نظر بگیرید - این امر بعدا کمک خواهد کرد که بهترین سبک طراحی سایت شما را تعیین کند.

محتوا

چه نوع اطلاعاتی که مخاطبان مورد نظر در سایت شما جستجو می کنند؟ آیا آنها به دنبال اطلاعات خاص، یک محصول خاص یا خدمات، سفارش آنلاین هستند ...؟

مرحله دوم: برنامه ریزی

مرحله دوم: برنامه ریزی

با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از مرحله ی اول، وقت آن است که یک طرح برای وب سایت شما بسازید. این نقطه ای است که نقشه سایت توسعه یافته است.


نقشه سایت لیستی از تمامی زمینه های موضوع اصلی سایت و همچنین موضوعات زیر است، اگر قابل اجرا باشد. این به عنوان راهنمایی برای اینکه چه محتوایی در سایت وجود دارد، و برای ایجاد یک سیستم ناوبری سازگار و آسان برای درک ضروری است. کاربر نهایی وب سایت - همانطور که مشتری شما - باید در هنگام طراحی سایت خود به خاطر داشته باشید. پس از همه، اینها افرادی هستند که در مورد خدمات خود و یا خرید محصولات شما یاد خواهند گرفت. یک رابط کاربری خوب، آسان برای حرکت به وب سایت ایجاد می کند، و مبنایی برای این است.


در طول مرحله برنامه ریزی، طراح وب شما نیز به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید چه فن آوری ها باید اجرا شود. عناصر مانند آنچه CMS (سیستم مدیریت محتوا) مانند وردپرس برای ترکیب، هر گونه فرم تماس مورد نیاز و غیره در هنگام برنامه ریزی وب سایت شما مورد بحث قرار گیرد.


فاز سوم: طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی

فاز سوم: طراحی

طراحی از اطلاعات جمع آوری شده به این نقطه، زمان آن است که به تعیین نگاه و احساس از سایت شما.


مخاطب هدف یکی از عوامل کلیدی است که در نظر گرفته شده است. برای مثال، یک سایت برای نوجوانان، بسیار متفاوت از یک مؤسسه مالی است. به عنوان بخشی از مرحله طراحی، مهم است که عناصر مانند آرم شرکت یا رنگ ها را برای کمک به تقویت هویت شرکت خود در وب سایت مهیا سازید.


طراح وب شما یک یا چند طرح پیش نمونه برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد. این به طور معمول یک تصویر jpg است که طراحی نهایی آن را شبیه سازی می کند. اغلب شما یک ایمیل با مدلهای وب برای وبسایت خود ارسال می کنید، در حالی که طراحان دیگر آن را یک گام بیشتر به شما می دهند تا به شما دسترسی به یک منطقه امن از وب سایت خود را به منظور مشتریان برای مشاهده کار در حال انجام است.


در هر صورت، طراح شما باید اجازه دهد که پروژه خود را در طول مراحل طراحی و توسعه مشاهده کنید. مهمترین دلیل این امر این است که به شما امکان می دهد که در مورد طراحی سایت خود ابراز علاقه و نیکی کنید.


در این مرحله، برقراری ارتباط بین شما و طراح شما بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که وب سایت نهایی شما با نیازها و سلیقه شما مطابقت دارد. مهم این است که شما با طراح خود، مبادله ایده ها، نزدیکترین کار را بکنید، تا زمانی که در طراحی نهایی برای وب سایت خود وارد نشوید.


سپس توسعه می تواند آغاز شود ...


مرحله چهارم: توسعه

مرحله چهارم: توسعه

مرحله توسعه نقطه ای است که وب سایت خودش ایجاد می شود. در این زمان، طراح وب شما تمام خصوصیات را می پذیرد

منبع

  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • لیلا دانش

نظرات (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی