طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

ابزار SEO

هفت ابزار رایگان و چگونه آنها می توانند سئو و موفقیت بازاریابی آنلاین شما را افزایش دهند

یکی از مشکلات رایج بازاریابان آنلاین جدید، کمبود ابزارهای خوب برای کمک به آنها در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی آنلاین است. هزاران ابزار سئو رایگان وجود دارد، اما مرتب کردن همه آنها و یافتن ابزارهایی که واقعاً می توانند به شما کمک کنند و به اندازه کافی کاربرپسند هستند تا زندگی شما را آسان کنند، دشوار است. در این مقاله، با هفت ابزار رایگان آشنا می‌شوید که می‌توانند به‌طور چشمگیری بهینه‌سازی موتور جستجو و موفقیت بازاریابی آنلاین شما را افزایش دهند.

 

ابزار شماره 1: Google Analytics

گوگل آنالیتیکس یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است که به شما این امکان را می دهد تا بدانید بازدیدکنندگان شما دقیقاً در سایت شما چه می کنند و چگونه به آنجا می رسند. به عنوان مثال، با استفاده از گوگل آنالیتیکس می توانید بفهمید:: بازدیدکنندگان شما از کدام عبارات جستجویی برای یافتن سایت شما استفاده می کنند، میانگین زمانی که بازدیدکنندگان شما در سایت شما می گذرانند، میانگین زمانی که هر بازدیدکننده در هر صفحه می گذراند. سایت شما، پیوندهایی که بازدیدکنندگان در زمانی که در سایت شما بودند، روی آنها کلیک کردند، بازدیدکنندگان شما از کدام منطقه جغرافیایی می آیند، کدام سایت ها بیشترین ترافیک را به سایت شما ارجاع می دهند و خیلی موارد دیگر.

طراحی سایت در تبریز

تنها چند دقیقه طول می کشد تا حساب Google Analytics خود را راه اندازی کنید و در عرض 24 ساعت می توانید رفتارهای بازدیدکنندگان خود را ردیابی کنید و بازاریابی خود را بر این اساس تغییر دهید یا متمرکز کنید.

ابزار شماره 2: Google Alerts
Google Alerts یکی دیگر از ابزارهای رایگان ارائه شده توسط گوگل است. با استفاده از این ابزار می توانید یک کلمه یا عبارت یا حتی یک جمله کامل را انتخاب کنید و هر زمان که آن کلمه، عبارت یا جمله در هر نقطه از اینترنت منتشر شد، ایمیل های خودکار برای شما ارسال شود. این یک ابزار قدرتمند برای پیگیری محتوایی است که رقبای شما ممکن است ایجاد و منتشر کنند، که می تواند برای تجزیه و تحلیل رویکرد رقبای شما و حتی مهندسی معکوس استراتژی های بازاریابی محتوای آنها مفید باشد.

هشدارهای Google همچنین می‌توانند به شما اطلاع دهند که در مورد شما یا شرکت شما به صورت آنلاین چیزی نوشته می‌شود. این می تواند برای یافتن اینکه آیا شخصی محتوای شما را کپی می کند یا چیزی منفی می گوید که ممکن است به اعتبار آنلاین شرکت شما آسیب برساند مفید باشد.

ابزار شماره 3: انجمن جنگجو
Warrior Forum جامعه‌ای از بازاریابان اینترنتی است که ایده‌ها و توصیه‌هایی را در مورد تجربه خود در زمینه بازاریابی اینترنتی به اشتراک می‌گذارند. سطح تجربه کاربران در این انجمن از افراد تازه کار تا متخصص را شامل می شود، به این معنی که شما باید مراقب باشید که به توصیه های چه کسی گوش می دهید. با این حال، خوبی در مورد Warrior Forum این است که کاربرانی هستند که تقریباً در هر زمینه ممکن تجربه دارند و همچنین کاربرانی هستند که در موارد زیر تخصص دارند: کپی رایتینگ، بازاریابی PPC، بازاریابی SEM، بازاریابی ایمیلی، سئو، ساخت بک لینک، نوشتن مقاله، و بازاریابی وابسته.

مهم‌تر از همه، این انجمن مکانی عالی برای دریافت بازخورد و نظرات صریح در مورد محصولات محبوب سئو و بازاریابی اینترنتی است. این یک جایگزین خوب برای خواندن نظرات آنلاین است، که اغلب توسط افرادی که محصول را تبلیغ می کنند نوشته می شوند و بنابراین ممکن است 100٪ هدف نباشند. Warrior Forum دارای سطوح عضویت رایگان و سطوح پولی است.

ابزار شماره 4: ترافیک تراویس
Traffic Travis یک ابزار رایگان است که برای دانلود به سادگی به نام و ایمیل نیاز دارد. این ابزار توسط بازاریاب وابسته مارک لینگ ساخته شده است و در دو نسخه رایگان و حرفه ای موجود است. با استفاده از این ابزار می توانید: رقابت خود را برای ایده های کلیدواژه تجزیه و تحلیل کنید، متوجه شوید که کدام یک از رقبای شما بیشترین پول را برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی خرج می کنند، سئوی درون صفحه خود را تجزیه و تحلیل کنید و کشف کنید که کدام تغییرات می تواند به شما در بهینه سازی بهتر سایت شما کمک کند. تجزیه و تحلیل سایت هایی که به شما لینک می دهند، از جمله رتبه صفحه آنها و متن لنگر پیوندی که به سایت شما باز می گردد، بررسی های انبوهی روی کلمات کلیدی خاص انجام دهید و متوجه شوید که آنها چند بار در موتورهای جستجو تایپ می شوند و موارد دیگر.

ترندهای سئو سایت در سال ۲۰۲۴


برای اطلاعات دقیق در مورد اینکه چگونه ترافیک تراویس می‌تواند به شما در بهینه‌سازی موتور جستجو، بازاریابی PPC و تحقیقات کلمات کلیدی کمک کند، به مقاله ما مراجعه کنید: «بررسی ترافیک تراویس: ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای بازاریابان آنلاین».

ابزار شماره 5: ابزار تشخیصی رایگان ما
در نهایت، شما ابزار تشخیصی رایگان وب سایت ما را در اینجا در SEOsitecheckup.com دارید. با استفاده از این ابزار رایگان، می توانید دقیقاً آنچه را که امروز برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو و افزایش تبدیل نیاز دارید، انجام دهید. به سادگی با تایپ URL خود در این ابزار، می توانید متوجه شوید:: دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا سرعت سایت خود را تا 300٪ افزایش دهید، چند سایت (و کدام) به وب سایت شما پیوند می دهند، وب سایت شما چقدر ایمن است. از هکرها است، ابرداده و محتوای شما چقدر خوب است و خیلی چیزهای دیگر.

برای استفاده از این ابزار رایگان در حال حاضر، به سادگی به صفحه اصلی SEOsitecheckup.com مراجعه کرده و URL سایت خود را ارسال کنید.

ابزار شماره 6: راه حل های تجارت الکترونیک
برخی از راه‌حل‌های سبد خرید و تجارت الکترونیک مانند 1 سبد خرید شامل ابزارهای اندازه‌گیری هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید صفحات فروش و فرم‌های انتخابی شما چقدر مؤثر هستند. علاوه بر این تی

  • ۰۲/۰۹/۲۷
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی