طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت

05.02.16

شما در نهایت پست وبلاگ وب سایت  خود را پس از صرف وقت در ساعت تحقیق و رفتن به جملات خود را به پایان رسید، آنها را درست درست است.


یک تیتر به سرعت به سر شما می آید و شما از آن استفاده می کنید، و خیلی فکر نمی کنید.


ایده ی خوبی نیست.


به گفته دیوید اوگلوی، به طور متوسط ​​5 برابر بیشتر افراد به عنوان خوانده شده نسخه بدن خود را به عنوان خوانده شده.


نوشتن سرفصل ها برای یک مخاطب آنلاین می تواند به چالش کشیدن و توجه توجه داشته باشد، اما عنوان خبره برای موفقیت وبلاگ شما حیاتی است. واقعیت این است که اکثر افرادی که تیتر شما را خوانده اند، خواندن را ادامه نخواهند داد و تنها خوانندگان کشیده می شوند که جمله اول را بخوانند.


در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ایجاد یک عنوان آنلاین در وب سایت و مقاله و همچنین فروشگاه اینترنتی موثر وجود دارد.


پنج W است

همیشه در مورد اینکه چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا از داستان شما در مورد یک سرفصل فکر می کنید، ارزش دارد. چرا خوانندگان شما درباره پست وبلاگ شما اهمیت می دهند؟ از خودتان بپرسید که آیا شما بر روی تیتر خود کلیک کنید یا توجه خود را جلب کنید.


واضح، مشخص و صریح باشد.

 این فوق العاده است که با کلمات خلاقانه صحبت کنید، اما خیلی هوشمندانه نیستید - سعی کنید تا آنچه را که خواننده را ارائه می دهید روشن کنید. اگر تیتر شما به اندازه کافی خوانندگان خاص نیست و مشتریان نمی دانند اگر آنها علاقه مند به خواندن آنچه شما باید بگویید. همچنین، وعده های هیجان انگیز ای را که افراد را به فریب دادن خواندن چیزی خسته کننده تبدیل نمی کند. شما باید آن را با محتوای جالب که مطابق با وعده سرصفحه است، ارزشمند کنید.


از احساسات استفاده کنید

سرمقاله شما برای ایجاد کنجکاوی است - تا آنجا که خوانندگان شما نمیتوانند خودشان را با کلیک کردن بر روی پست خود و به اشتراک گذاری، خرید، دوست داشتن یا ثبت نام خود کمک کنند. به نظر می رسد واضح است اما یک راه برای این کار این است که با استفاده از کلمات که دولت های احساسی را ایجاد می کنند. به عنوان مثال برای ایجاد یک کشور امن و راضی، از کلمات مانند راحت، آزادی، همیشه و آسان استفاده کنید. وقتی میخواهید احساس کنجکاوی کنید، ممنوع، بحث برانگیز، پشت صحنه، پنهان و غیره.


هیچ کلیشه ای وجود ندارد

یک تحقیق اخیر توسط Analytics Chartbeat متوجه شد که با استفاده از ترفندهای کلیدی دیجیتال دیجیتالی، از قبیل سوالات، نام گذاری و استفاده از سرفصل های پانچی، دیگر کار نمی کند. ممکن است خوانندگان اکنون از کنوانسیون ها خسته شوند. این یک دلیل برای قرار دادن زمان، تحقیق و اصالت در تیتر شما است. گاهی اوقات عنوان خود را قبل از ارسال پست می تواند به شما کمک کند تا به پیام خود برسید، و به شما اجازه می دهد تا بعدا آنرا ویرایش کنید.


برای پلت فرم رسانه های اجتماعی بنویسید

یک عنوان عالی که برای پست وبلاگ شما کار می کند ممکن است در فیس بوک یا توییتر مشابهی نداشته باشد. همین طور می توان گفت که یک عنوان فیس بوک ممکن است علاقه ای به توییتر یا اینستاگرام ایجاد نکند. هر پلت فرم رسانه های اجتماعی دارای فرهنگ متفاوت است و ممکن است شما باید کمی تغییر دهید برای هر پلتفرم با توجه به مخاطبان.


وقت اضافی را در سربرگ خود بگذرانید و در مورد آنچه توجه می کنید فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوا را با روش صادقانه، اصلی و جذاب توصیف کنید. شما از آن پشیمان نخواهید شد و خوانندگان شما از شما تشکر خواهند کرد.

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی