طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

ایجاد بک لینک مانند تمرین با وزنه است.

مطمئناً، می توانید تمام تجهیزات را بخرید و از خانه شروع به انجام آن کنید. اما شما از کجا شروع می کنید؟ چگونه می دانید که از تکنیک های مناسب استفاده می کنید یا راه بهتری وجود دارد؟

گزینه بهتر این است که با یک مربی حرفه ای در باشگاه بروید (یا حداقل در یوتیوب!).

این پست را مدرس لینک سازی خود در نظر بگیرید:

به جای اینکه مطالب را خفه کنید و چه چیزی را ببینید ، مستقیماً به این 18 سایت بهترین برای بک لینک بروید تا شروع به افزایش رتبه و ترافیک خود کنید.

(به‌علاوه، مطمئن شوید که در انتها یک نکته جایزه برای کشف معدن طلا از فرصت‌های بی‌پایان لینک‌سازی جدید می‌بینید.)

آماده، به صف، شروع!

15 بهترین سایت برای بک لینک: لیست لینک سازی قابل نشانه گذاری شما
1. هارو
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://www.helpareporter.com

نوع بک لینک: Followed/nofollow

هارو (به گزارشگر کمک کنید) یکی از محبوب ترین و بسیار سخت ترین سیستم عامل های روزنامه نگاری است و به راحتی می توانید فرصت هایی را برای پیروی از بک لینک ها در اینجا پیدا کنید.

بهترین سایت ها برای بک لینک
این یک سایت عالی برای بک لینک است اگر بتوانید زمان کافی (و امیدواریم یک تیم) را برای پاسخگویی به سوالات با نقل قول های ارزشمند اختصاص دهید. البته تک لاینرها در اینجا به اندازه کافی خوب نیستند.

من تجربیات خودم را با HARO دارم که می توانید در اینجا بخوانید. در مورد من (و نه تنها من)، به دلیل کمبود وقت و انرژی که می توانستم به این کار اختصاص دهم، فوق العاده موفق نبود.

اما علیرغم نتیجه چند مورد برای من ، پیوندهای زیر که من توانستم از طریق هارو بسازم ، همه کیفیت بالایی داشتند و رتبه بندی موتور جستجوی من را بهبود بخشیدند - بنابراین من هنوز هم آن را توصیه می کنم!

برای دریافت بک لینک از HARO، برای یک حساب به عنوان منبع ثبت نام کنید و ایمیل های روزانه را به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید.

هر روز می توانید مرتبط ترین سؤالات را انتخاب کنید و مستقیماً از طریق ایمیل به آنها پاسخ دهید. ترفند این است که در صورت تصویب (و حتی بهتر ، یک بک لینک دنبال شده) ، نمایش داده هایی را انتخاب کنید.

هنگامی که یک روزنامه نگار یا وبلاگ نویس مشارکت شما را تایید و منتشر می کند، با یک بک لینک به شما پاداش داده می شود!

2. SourceBottle
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://www.sourcebottle.com

نوع بک لینک: دنبال شده

این یک سرویس روزنامه نگاری مانند HARO است: با پاسخ دادن به سؤالات رسانه ای وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و نویسندگان تبلیغات رایگان دریافت می کنید.

SourceBottle عمدتاً در نویسندگان و منابعی که در استرالیا و نیوزیلند مستقر هستند و همچنین ایالات متحده و کانادا مورد هدف قرار می گیرند ، اگرچه من هرگز با استفاده از آن از ایتالیا مسئله ای نداشته ام.

اگر در جای دیگر قرار دارید ، ممکن است لازم باشد یک کشور تصادفی را از لیست انتخاب کنید ، اما باید در فرم های پرس و جو خود خاص باشید تا به نویسنده اطلاع دهید که از کشور دیگری آمده اید.

مانند HARO، می توانید در SourceBottle ثبت نام کنید تا ایمیل های درخواستی را هر روز به صندوق ورودی خود تحویل دهید.

یا می توانید پرس و جوها را مستقیماً در سایت مرور کنید. فقط به یک منبع در منوی ناوبری بالا بروید و بر روی "مرور فرصت های تبلیغاتی رایگان توسط موضوع" در بالای صفحه کلیک کنید تا به لیست های فعلی منتقل شود.

بهترین سایت ها برای بک لینک
سپس صنایعی را انتخاب کنید که به شما مربوط است و شروع به جستجو در بسیاری از امکانات کنید!

3. انجمن کسب و کار 2 (B2C)
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://www.business2community.com

نوع بک لینک: دنبال شده

این یک جامعه مبتنی بر محتوا برای منابع تجاری مانند پست ها، مطالعات موردی، مصاحبه ها و مقالات سفید است.

در اینجا می توانید با نوشتن پست یا سندیک کردن وبلاگ خود به عنوان یک وبلاگ نویس مشارکت کنید ، یا می توانید مقالات و پخش های سفید خود را از طریق برنامه تبلیغاتی بارگذاری کنید.

بهترین سایت ها برای بک لینک
بهترین راه برای دریافت بک لینک از انجمن کسب و کار 2 این است که یک مشارکت کننده برای پست کردن و انتشار وبلاگ خود باشید.

برای تأیید محتوای خود ، حتماً از دستورالعمل های مشارکت کننده خود پیروی کنید (مثلاً آنها یک سیاست دقیق در مورد CTA در محتوا دارند).

همچنین ، اگر مطالعات موردی و مقالات سفید دارید ، می توانید این دستورالعمل ها را برای ترویج آنها در B2C دنبال کنید و از سایت و از هر کس دیگری که با آنها پیدا کرده و پیوند دهید ، بک لینک دریافت کنید.

طراحی وب‌سایت در تبریز

4. BizSugar
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://share.bizsugar.com

نوع بک لینک: دنبال شده

BizSugar یک پلتفرم برای اشتراک گذاری و پخش محتوا است. در این مورد، پلتفرم مخصوص حوزه کسب و کار کوچک است.

بهترین سایت ها برای بک لینک
این یک انجمن تعدیل شده است، بنابراین فقط محتوای با کیفیت بالا تایید و منتشر می شود.

کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا مدتی را صرف آشنایی با پلتفرم کنید، سپس ثبت نام کنید و شروع به اشتراک گذاری و اشتراک گذاری کنید.

اگر یک کسب و کار کوچک دارید یا به تنهایی کار می کنید، سایت اصلی BizSugar یک جامعه مغز متفکر برای صاحبان مشاغل کوچک است که ارزش توجه دارد. علاوه بر کمک به بک لینک های آینده از روابط، معاشرت مجازی با همکاران حرفه ای همیشه غنی است.

5. GrowthHackers
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://growthhackers.com

نوع بک لینک: دنبال شده

این یک جامعه است برای 

هکرهای رشد (در واقع!) که به شما امکان می دهد محتوای اصلی را پست کنید و همچنین محتوایی را به اشتراک بگذارید و به اشتراک بگذارید که می تواند غذای خوبی برای یک بحث رشد محور باشد.

و به پوسترها با پیوند دنبال شده پاداش می دهد!

بهترین سایت ها برای بک لینک
این انجمن بسیار بحث محور است، بنابراین اگر تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، مطمئن شوید که هر هفته زمانی را برای تعامل با دیگران در نظرات اختصاص دهید.

در واقع، برای ایجاد یک بک لینک از GrowthHackers، باید با ثبت نام و فقط مشارکت در بحث ها شروع کنید. بهتر و عاقلانه‌تر است که قبل از شروع پست کردن کارهای خود، بازخورد با کیفیتی درباره کار دیگران ارسال کنید.

اگر بتوانید درگیر شوید و شناخته شوید، اینجا مکان خوبی برای فرصت های بیشتر است.

هر چه به عنوان یک پوستر اعتبار بیشتری کسب کنید، شانس بیشتری برای یافتن فرصت های بک لینک دارید، زیرا مردم به آنچه شما می گویید اعتماد خواهند کرد.

6. Pen.io
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: http://pen.io

نوع بک لینک: دنبال شده

این یک سرویس بسیار ساده است که به شما امکان می دهد یک وب سایت مستقل منتشر کنید.

می دانید، یک سایت تک صفحه ای و مستقل که در صورت تمایل می تواند به صورت ناشناس منتشر شود (تمام چیزی که Pen.io برای ایجاد یک صفحه نیاز دارد یک نام و رمز عبور است).

بهترین سایت ها برای بک لینک
و می توانید به آن بک لینک اضافه کنید! بنابراین گزینه خوبی برای ایجاد اعلان‌ها، موارد رایگان و صفحات فرود است که از وب‌سایت شما جدا شده‌اند، یا برای تبلیغ یک جایزه یا مسابقه.

برای انجام این کار می توانید از این پلتفرم ساده استفاده کنید و از خود پلتفرم بک لینک تولید کنید.

تنها نقطه ضعف استفاده از Pen.io این است که از HTTP بدون گواهی SSL استفاده می کند، بنابراین ممکن است آنقدر که می خواهید قدرت SEO را به شما ندهد (HTTPS یک سیگنال رتبه بندی سبک وزن است).

7. سایت های "برای ما بنویس" (پست مهمان)
نشانی وب سایت: آدرس وبلاگ(هایی) که تصمیم دارید پست مهمان را در آن پست کنید

نوع بک لینک: دنبال شده/نفالو

سئو سایت در تبریز

ارسال مهمان ساده است. شما در گوگل به دنبال سایت هایی در جایگاه خود که از مشارکت های مهمان استقبال می کنند، جستجو می کنید و آنها را مطالعه می کنید تا دریابید که آیا بک لینک های دنبال شده را مجاز می دانند یا خیر.

با افزودن جایگاه خود به عبارت جستجو، مانند بازاریابی محتوایی «برای ما بنویس»، جستجو را محدود کنید.

فهرستی از بهترین سایت‌هایی را که می‌خواهید به عنوان مهمان پست کنید، تهیه کنید، سپس با آن‌ها تماس بگیرید و محتوای باکیفیت را متناسب با خوانندگان وبلاگ‌شان ارائه کنید (یا بر اساس مشخصات ارسال کنید).

شما می توانید هر تعداد بک لینکی را که صاحب وب سایت به شما اجازه می دهد اضافه کنید. گاهی اوقات این یک پیوند در بیوگرافی نویسنده است. وبلاگ نویسان دیگر اجازه می دهند یک یا دو پیوند مرتبط در بدنه پست نیز وجود داشته باشد.

مطمئن شوید که وبلاگ را از نظر محتوا، مخاطب و لحن قبل از ارائه به دقت مطالعه کرده اید!

8. صفحات منبع
URL سایت: آدرس سایت(هایی) که تصمیم دارید منبع خود را در آن اضافه کنید

نوع بک لینک: Followed/nofollow

سایت‌هایی وجود دارند که منابع مفیدی را در صفحات خاص جمع‌آوری می‌کنند، که می‌توانید آنها را با عبارات جستجویی مانند «منابع مفید» پیدا کنید.

یک مثال صفحه منبع تغذیه با شیر مادر و فرزندپروری است که به وبلاگ مادری خود اضافه کرده ام:

بهترین سایت ها برای بک لینک
این لیست ها ویرایشی و با کیفیت هستند که باعث ایجاد بک لینک های خوب می شود!

هنگامی که صفحات منبع را در سایت‌های مرتبطی که می‌توانید برای آنها مناسب باشید پیدا کردید، از این تکنیک‌های گسترش پیوند برای درخواست درج در صفحه منبع استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر وب سایتی دارید که لوازم پزشکی می فروشد و یک وب سایت مشاوره دارویی مرتبط با صفحه منبع لوازم پزشکی پیدا کرده اید، قطعاً می توانید درخواست را ارسال کنید.

9. DeviantArt
بهترین سایت ها برای بک لینک

URL سایت: https://www.deviantart.com

نوع بک لینک: Nofollow

به‌عنوان یک کاربر DeviantArt با بیش از یک دهه، می‌توانم به شما بگویم که این پلتفرم تا سال 2011 به لینک‌های دنبال‌شده در ورودی‌های مجله اجازه می‌داد.

اما، سپس سیستم را تغییر داد و همه پیوندهای خارجی را از طریق تغییر مسیر فرم https://www.deviantart.com/users/outgoing?https://example.com باز کرد.

این بدان معناست که دیگر نمی‌توانید از DeviantArt برای دریافت بک لینک‌های سئوی باکیفیت استفاده کنید، اما همچنان قطعاً می‌توانید ترافیک باکیفیتی از این سایت دریافت کنید - و اگر هنرمند هستید، کمیسیون پرداخت کنید - به خصوص اگر برای ایجاد انجمن خود و حفظ آن وقت بگذارید. نامزدی شخصی و ثابت.

10. وبلاگ Tumblr
بهترین سایت ها برای بک لینک

URL سایت: https://www.tumblr.com

نوع بک لینک: Nofollow

مانند DeviantArt، لینک های خروجی Tumblr همگی از سال 2016 تغییر مسیر داده می شوند، اما این پلتفرم منبعی عالی برای بک لینک های nofollow، ترافیک و ایجاد جامعه است.

11. لینکدین
بهترین سایت ها برای بک لینک

URL سایت: https://www.linkedin.com

نوع بک لینک: Nofollow

همه بک لینک های پست های لینکدین nofollow هستند، بنابراین متأسفانه شما از افزایش سئوی آن ها بهره نخواهید برد.

اما انجمن لینکدین قوی است و شما می توانید از آن برای قرار دادن محتوا و وب سایت خود در مقابل چشمان بسیاری استفاده کنید - به خصوص اگر از گروه های لینکدین نیز استفاده کنید.

بهترین سایت ها برای بک لینک
توصیه من این است که از پست های لینکدین برای پخش محتوایی که برای بحث و تبدیل ایجاد کرده اید استفاده کنید (CTA در انتهای پست یک دارایی مهم است).

همچنین، بحث را در نظرات زیر پست تشویق کنید (اگر نظرات در وب شما مهم تر است 

ite غیرفعال هستند).

12. متوسط
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://medium.com

نوع بک لینک: Nofollow

همه ما Medium را می شناسیم، پلتفرم محتوایی که می توانید از لینکدین، توییتر و گوگل به آن دسترسی داشته باشید.

این یک مکان جالب است که می توانید محتوای جدید بنویسید، محتوای موجود را به اشتراک بگذارید یا بحث ایجاد کنید - و به هر محتوایی که در آنجا منتشر می کنید بک لینک اضافه کنید.

اگر محتوای شما خوب باشد، خوانندگان انجمن تحریک می شوند تا روی پیوند شما کلیک کنند و اطلاعات بیشتری در مورد شما پیدا کنند!

13. Quora
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://quora.com

نوع بک لینک: Nofollow

این سایتی است که هر کسی می تواند سوال بپرسد و هر کس دیگری می تواند به آنها پاسخ دهد.

همچنین یک پلت فرم بسیار خوب برای توسعه قدرت است زیرا می توانید به منبعی مفید تبدیل شوید و اگر در پاسخ های خود به سایت خود بک لینک اضافه کنید، مردم می دانند کجا شما را پیدا کنند.

بنابراین، یاد بگیرید که پاسخ های Quora را مانند یک حرفه ای بنویسید! برای مثال خوب نیل پاتل را ببینید:

بهترین سایت ها برای بک لینک
پاسخ نیل واقعاً یک مقاله اصلی است، با یک مقدمه، چندین بخش و یک نتیجه. آفرین!

به طور کلی، Quora برای ترافیک و اقتدار عالی است و من خودم مشتاقانه منتظر استفاده بیشتر از آن هستم، زیرا کاملاً ارزش وقت گذاشتن را دارد.

14. SoundCloud
بهترین سایت ها برای بک لینک

آدرس سایت: https://soundcloud.com

نوع بک لینک: Nofollow

شروع کردن یک پادکست یا پیوستن به پادکست را در نظر بگیرید که در توضیحات قسمت بک لینک می دهد.

بهترین سایت ها برای بک لینک
بک لینک های SoundCloud با تغییر مسیرها کار می کنند، اما حتی با آن، می توانند ترافیک مرتبط زیادی را هدایت کنند.

15. نظرات وبلاگ
URL سایت: آدرس وبلاگ(هایی) که تصمیم دارید در آن نظر بدهید

نوع بک لینک: Nofollow

نظرات وبلاگ در مورد تکنیک های سئو جدید نیستند، و بسیار نادر است که نظرات وبلاگ دیگر بک لینک های دنبال شده را ارائه دهند.

(چون، می دانید، هرزنامه است.)

اما ایجاد تعامل و اقتدار و ایجاد فرصت های بیشتر برای پیوندها و روابط تجاری همیشه عالی است.

به عنوان مثال، اگر نظرات شما به اندازه کافی مفید و ارزشمند باشد، ممکن است شخصی - حتی مالک وب سایت - از شما برای پست مهمان در وبلاگ دعوت کند!

شما هرگز نمی دانید. بنابراین همه اینها ارزش تلاش را دارد.

بهترین سایت ها برای بک لینک جایی هستند که مخاطبان شما هستند
افرادی که از قبل به جایگاه شما علاقه مند هستند، به اندازه سایر صاحبان وب سایت در رابطه با پیوند مجدد به محتوای شما شک نخواهند کرد.

منظورم این است که آنها به همان دلیلی که شما به وب مراجعه می کنند: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعاتی که بیشتر به آنها علاقه دارند.

بنابراین، بهترین سایت‌ها برای بک‌لینک‌ها جایی هستند که مخاطبان شما در آن حضور دارند – چه آن مخاطب، خوانندگان هدف، همکار حرفه‌ای، مشتریان، یا ترکیبی از آن دسته‌ها.

سایت‌های فهرست‌شده در این پست به‌منظور ارائه نقطه شروع به شما برای یافتن فرصت‌هایی برای بک لینک‌ها هستند، اما هر فرصتی باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد:

آیا این جایی است که مخاطبان شما می توانند شما را پیدا کنند؟

زیرا، البته، SEO per-se اگر برای شما خوانندگان جدید، مشترکین جدید، مشتریان جدید به ارمغان نیاورد بی معنی است.

بنابراین عاقلانه، آهسته و با مراقبت واقعی از محتوای یکدیگر پیوند ایجاد کنید.

منبع

  • ۰۲/۱۰/۱۸
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی