طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

نمونه‌ها، الگوها و طرح‌های استراتژی فروش که توسط تیم‌های فروش برتر در سراسر جهان استفاده می‌شوند را کشف کنید.

استراتژی فروش شرکت خود را در یک برنامه ساده و منسجم ترسیم کنید.

ابتکارات و الگوهای استراتژی های فروش برای برنامه ریزی سه ماهه خود


 یک برنامه استراتژی فروش قوی، پایه و اساس یک سازمان فروش منسجم و موفق را ایجاد می کند.

استراتژی‌ها و ابتکارات فروش نیز فروشندگان را در راستای اهداف مشترک قرار می‌دهند و آنها را قادر می‌سازد تا بهترین کار خود را انجام دهند - آنها را خوشحال و موفق نگه می‌دارد.

در این راهنما، برخی از استراتژی‌ها و ابتکارات فروش را بررسی می‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید و معاملات بیشتری ببندید. اما ابتدا اجازه دهید تعریف کنیم که استراتژی فروش چیست.

فصل ها

پیش بعدی

استراتژی فروش چیست؟

انواع استراتژی های فروش

ساختن یک برنامه استراتژی فروش

فروش ورودی در مقابل خروجی

ابتکارات فروش

مثال های استراتژی فروش

استراتژی فروش چیست؟

استراتژی فروش مجموعه‌ای از تصمیم‌ها، اقدامات و اهدافی است که نشان می‌دهد تیم فروش شما چگونه سازمان و محصولاتش را برای بستن مشتریان جدید قرار می‌دهد. این به عنوان یک راهنمای برای نمایندگان فروش عمل می کند که اهداف مشخصی برای فرآیندهای فروش، موقعیت محصول و تجزیه و تحلیل رقابتی دارند.

استراتژی فروش: گرافیک فرآیند فروش Cranney

منبع تصویر

بیشتر استراتژی ها شامل یک برنامه دقیق از بهترین شیوه ها و فرآیندهای تعیین شده توسط مدیریت است.

چرا استراتژی فروش مهم است؟

یک استراتژی فروش واضح به عنوان نقشه ای برای رشد کسب و کار شما عمل می کند. استراتژی فروش شما کلید برنامه ریزی آینده، حل مسئله، تعیین هدف و مدیریت است.

یک استراتژی فروش موثر می تواند به شما کمک کند:

به تیم خود جهت و تمرکز بدهید. شفافیت استراتژیک می تواند به نمایندگان و مدیران فروش شما کمک کند تا متوجه شوند کدام اهداف و فعالیت ها را باید اولویت بندی کنند. این می تواند منجر به بهبود بهره وری و نتایج شود.

از پیام رسانی مداوم اطمینان حاصل کنید. استراتژی فروش شما می تواند به تیم شما کمک کند تا پیامی ثابت به مشتریان بالقوه، شرکا و مشتریان ارائه دهد. این می تواند اعتماد و اثربخشی را افزایش دهد.

فرصت ها را بهینه کنید. استراتژی های فروش قوی به شما کمک می کند تا بالقوه های مناسب را هدف قرار دهید و رویکرد خود را سفارشی کنید. این می تواند به تیم شما کمک کند تا از هر فرصت فروش حداکثر استفاده را ببرد.

بهبود تخصیص منابع استراتژی فروش شما اولویت ها و منابع را مشخص می کند. به نوبه خود، این می تواند به تیم فروش شما کمک کند تا از زمان، تلاش و منابع خود به نحو احسن استفاده کند. این کارایی می تواند توانایی تیم شما را برای تمرکز بر معاملات با پتانسیل بالا افزایش دهد.

بیایید برخی از استراتژی های فروش محبوب را پوشش دهیم - از جمله فروش ورودی.

استراتژی های فروش

افزایش فروش آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی.

یک رهبر فکری شوید.

تماس های فروش ورودی را به عنوان سرنخ های داغ در اولویت قرار دهید.

به درستی تحقیق کنید و افراد بالقوه را واجد شرایط کنید.

اجرای آزمایشی رایگان

از تماس سرد دوری نکنید.

نمایشی از محصول ارائه دهید.

یک نتیجه نهایی شخصی و واضح ارائه دهید.

مایل باشید که پیشنهاد خود را تطبیق دهید.

معاملات را با اطمینان ببندید.

حساب های موجود را برای فرصت های فروش آینده پرورش دهید.

1. افزایش فروش آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی.

این روزها رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین روش هایی است که مردم از اطلاعات استفاده می کنند. به همین دلیل است که از هر ده کسب‌وکار خرده‌فروشی، 9 نفر در حداقل دو پلتفرم اجتماعی فعال هستند. با داده هایی که در کنار شماست، افزایش فروش آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی با تفکر خلاق و برنامه ریزی استراتژیک قابل دستیابی است.

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که از داغ ترین روند رسانه های اجتماعی استفاده کنید یا به جایی بروید که رقبای شما هستند، اما این احتمالا بهترین انتخاب شما نخواهد بود. زمان بسیار ارزشمند است و شما می خواهید خط لوله خود را تا جایی که می توانید کارآمد بسازید. بنابراین، در مورد اینکه مشتریان هدف شما زمان خود را در کجا می گذرانند کوشا باشید و در جایی که بیشتر فعال هستند با آنها ملاقات کنید.

به خاطر داشته باشید که لحن و صدای شما ممکن است نیاز به تنظیم با پلتفرم داشته باشد تا بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. شما می خواهید که محتوای شما به طور طبیعی با پلتفرم ترکیب شود و نامناسب به نظر نرسد.

راهنمای ویژه: 37 نکته فروش اجتماعی برای راهنمای فروش رسانه های اجتماعی LinkedInHubspot

راهنما را دانلود کنید

2. یک رهبر فکری شوید.

به اشتراک گذاشتن توصیه‌ها، بهترین روش‌های آزمایش شده، و تخصص تخصصی برخی از طولانی‌ترین راه‌ها برای ایجاد برند شخصی و اعتبار بیشتر به سازمان شما هستند. من مطمئن هستم که همه ما می توانیم قبول کنیم که هیچ کس نمی خواهد احساس کند که به او فروخته شده است. در عوض، بهتر است با ارائه راه حل هایی برای مشکلات مردم به آنها کمک کنید.

رهبران فکری دقیقاً این کار را انجام می‌دهند، و حتی توسط داده‌های Edleman پشتیبان‌گیری شده است. به گفته خریداران B2B، ادلمن در گزارش تأثیر رهبری فکری 2022 خود دریافت که "رهبری فکری یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که یک سازمان می تواند برای نشان دادن ارزش خود به مشتریان در طول یک اقتصاد سخت استفاده کند - حتی بیشتر از تبلیغات سنتی یا بازاریابی محصول، به گفته خریداران B2B). "

بر اساس این مطالعه، 61 درصد از تصمیم گیرندگان معتقد بودند که رهبری می تواند در حد متوسط باشدیا در نشان دادن ارزش محصولات یک شرکت در مقایسه با بازاریابی سنتی محصول بسیار موثر است. علاوه بر این تصور می‌شود که رهبری در طول رکود اقتصادی حتی مهم‌تر می‌شود، زیرا 51 درصد از مدیران C-suite اظهار داشتند که تأثیر بیشتری بر خریدها دارد.

پس گرفتاری چیست؟

همه محتوای رهبری فکری یکسان ایجاد نمی شوند. در حالی که می تواند تأثیر مثبتی بر یک شرکت بگذارد، رهبری فکری ضعیف می تواند برای اهداف فروش شرکت مخرب باشد. یک چهارم تصمیم گیرندگانی که به نظرسنجی قبلی ادلمن پاسخ دادند، گزارش دادند که محتوای رهبری فکری در دلایل آنها برای عدم تجارت با یک سازمان نقش داشته است. آخ!

قبل از برنامه‌ریزی ولگردی از پست‌های لینکدین برای جذب مشتریان، در نظر بگیرید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه چیزی باید بدانند و سازمان شما چگونه می‌تواند به شما کمک کند. و، ممکن است ضرری نداشته باشد که یک سری دوم از بخش‌های بازاریابی، ارتباطات و روابط عمومی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز روی برند است (و قابل پیگیری است!)

قالب طرح فروش رایگان

استراتژی فروش شرکت خود را در یک برنامه فروش ساده و منسجم ترسیم کنید.

بازار هدف

استراتژی اکتشاف

بودجه

اهداف

الگوی رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بدانید

3. تماس های فروش ورودی را به عنوان سرنخ های داغ در اولویت قرار دهید.

این سوال قدیمی وجود دارد: "آیا در اولین تماس فروش باید در مورد قیمت محصول با مشتری صحبت کنم؟" پاسخ صادقانه این است: بستگی دارد.

شما و تیم فروشتان از جلو و عقب فرآیند خود را می‌دانید و اگر موفقیتی را در ارائه قیمت‌ها در ابتدا، آخرین یا جایی در این بین مشاهده کرده‌اید، به آنچه برای شما کار می‌کند پایبند باشید.

علاوه بر این، تیم شما همیشه باید آن دسته از مشتریان بالقوه ای را که ابتدا به فروش می پردازند، اولویت بندی کند. این سرنخ‌های داغ قطعاً به آنچه شما باید بفروشید علافه دارند و می‌خواهند قبل از تصمیم‌گیری، اطلاعات کافی در مورد اینکه چگونه به آنها سود می‌رساند، بدانند.

با اولویت دادن به صحبت با این مشتریان احتمالی به محض تماس یا ارسال ایمیل، بهترین کار را به کار می‌گیرید و به آنها نشان می‌دهید که مفید، راه‌حل‌گرا و مراقب زمان آنها هستید. اگر به معنای بستن معامله در اولین تماس باشد، تا زمانی که مشتری اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه را داشته باشد، ضرری ندارد.

4. به درستی تحقیقات و واجد شرایط بودن بالقوه.

حتی قوی ترین استراتژی فروش نیز نمی تواند هدف قرار دادن مشتریان اشتباه را جبران کند. برای اطمینان از اینکه تیم شما به نوع مناسبی از مشتری می فروشد، آنها را تشویق کنید تا قبل از شروع بحث درباره محصول شما، در مورد مشتریان بالقوه تحقیق کنند و واجد شرایط باشند. آنها متوجه خواهند شد که کار بیشتر در قسمت جلویی می‌تواند منجر به پایان راحت‌تر مکالمات در آینده شود.

معیارهایی را که یک مشتری بالقوه باید رعایت کند تا آنها را به عنوان یک مشتری بالقوه با احتمال بالا واجد شرایط کند، مشخص کنید. این باید بر اساس سابقه تعامل و جمعیت شناسی مشتری باشد.

راهنمای ویژه: 101 سوال صلاحیت فروش

پیشنهاد سوالات صلاحیت فروش Hubspot

راهنما را دانلود کنید

5. اجرای آزمایشی رایگان.

ارائه نسخه آزمایشی رایگان یا فریمیوم محصول شما یک راه بسیار موثر برای تبدیل مشتریان بالقوه است. گزارش استراتژی فروش HubSpot نشان می‌دهد که آزمایش‌های رایگان 76% موثر بوده و سپس گزینه freemium با 69% در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان پولی موثر بوده است.

مثال استراتژی فروش: نموداری که محبوبیت پیشنهادات آزمایشی رایگان را نشان می دهد

آزمایش‌های رایگان به مشتریان بالقوه این فرصت را می‌دهد تا محصول شما را قبل از تعهد آزمایش کنند. می‌توانید محدودیت‌هایی مانند ویژگی‌های محدود یا محدودیت‌های استفاده برای نسخه رایگان خود اعمال کنید. علاوه بر ارائه فرصتی بدون ریسک به مشتریان بالقوه برای امتحان محصول شما، آزمایش‌های رایگان همچنین به ایجاد وفاداری به برند و گسترش پایگاه مشتری شما کمک می‌کند. بالقوه‌هایی که تجربه مثبتی از استفاده از نسخه رایگان دارند، بیشتر به نسخه پولی تبدیل می‌شوند.

6. از تماس سرد دوری نکنید.

در فروش، تماس سرد اجتناب ناپذیر است. اما لازم نیست که بدبخت باشد. تعدادی از تکنیک های تماس سرد وجود دارد که واقعا کار می کنند، از جمله الگوی تماس سرد ضد گلوله ما. از تیم فروش خود بخواهید قبل از برقراری تماس واقعی، تماس های سرد را با یکدیگر تمرین کنند. اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد و آنها را با فیلمنامه راحت می کند.

7. نمایشی از محصول ارائه دهید.

ارائه می‌تواند لحظه شکست در استراتژی فروش باشد. طرح فروش باید ارائه ای قدرتمند و متقاعد کننده باشد، اما همچنین نمی تواند خیلی قوی باشد تا مبادا مشتری بالقوه را بترسانید.

عناصر یک فروش موفق را مطالعه کنید و به مشتریان بالقوه ثابت کنید که چگونه از خرید سود می برند. از تیم خود نیز بخواهید بین خودشان تمرین کنند. بهتر از این، ارائه های خود را روی چند مشتری وفادار آزمایش کنید و بازخورد آنها را جمع آوری کنید.

8. یک نتیجه نهایی شخصی و واضح ارائه دهید.

وقتی مشتریان به کسب و کار شما می آیند، لزوماً به دنبال محصول یا خدمات نیستند، بلکه به دنبال نتیجه نهایی مورد نظر خود هستند. این مشتریان می‌خواهند وسیله‌ای برای بهبود عملکرد خود بخرند یا به سادگی استراتژی‌های خود را با کمک پیشنهاد شما بهبود بخشند.

پس از توضیح ارائه محصول یا خدمات خود، باید مزایا را برای هر مشتری به گونه ای شخصی سازی کنید که برای آنها ارزشمند باشد.

اگر بله شما در حال فروش نرم افزار خدمات مشتری به یک کسب و کار کوچک هستید که هیچ تجربه ای با آن ندارند، وظیفه شما این است که آنها را در مورد استفاده از آن در محیط یک کسب و کار کوچک آموزش دهید، نه مدیریت صدها کارمند در مشاغل بزرگتر. با انجام این کار، زمان آسان تری برای مشاهده نحوه استفاده از آن خواهند داش و زمان کمتری را صرف بحث در مورد اینکه برای چه چیزی از آن استفاده خواهند کرد، خواهند داشت.

با ترسیم تصویری واضح از نتیجه نهایی، مشتری شما می‌تواند ارزش خرید را ببیند و تمایل بیشتری به پذیرش پیشنهاد داشته باشد.

9. مایل باشید که پیشنهاد خود را تطبیق دهید.

در گفتگوهای فروش، باید انتظار داشته باشید که با مشتریانی با خواسته های منحصر به فرد روبرو شوید. زمانی که با شرکت هایی کار می کنید که ساختارها و نیازهای متفاوتی دارند، طبیعی است.

به جای گفتن «نمی‌خواهی» یا «نمی‌توانی» – مطمئن شوید که استراتژی فروش شما برای برآورده کردن خواسته‌های مشتری سازگار است.

10. با اعتماد به نفس معاملات را ببندید.

نحوه بستن یک فروش به همان اندازه مهم است که چگونه مکالمه را شروع می کنید. تکنیک های بسته بندی واضح، مختصر و محکم را تشویق کنید تا مطمئن شوید که تیم فروش شما انتظارات درستی دارد و به وعده های خود عمل می کند.

نگه داشتن فهرستی از تکنیک های بسته شدن ثابت شده به فروشندگان کمک می کند تا به طور معمول معاملات را برنده شوند. چنین تکنیک هایی می تواند شامل حال یا هرگز بسته نشود، "اگر اکنون متعهد شوید، می توانم برای شما 20% تخفیف بگیرم" یا سوال بسته، "به نظر شما، آیا چیزی که من ارائه می دهم مشکل شما را حل می کند؟"

پیشنهاد استراتژی های فروش، راهنمای بسته شدن فروش

راهنمای بسته شدن فروش قابل دانلود ما برای بهبود تکنیک های بسته شدن شما و بستن معاملات با اطمینان به صورت رایگان در دسترس است.

11. حساب های موجود را برای فرصت های فروش آینده پرورش دهید.

پس از انجام یک معامله، دیگر نیازی به استراتژی فروش نیست... درست است؟ اشتباه. مدیریت حساب بخش فوق العاده مهمی از فرآیند فروش است که مشتریان وفادار و خوشحال را تشویق می کند و از فرصت های فروش متقابل و افزایش فروش استفاده می کند.

پس از اینکه تیم فروش شما موفقیت در استراتژی فروش را مشاهده کرد، بین تیم فروش خود و تیم های خدمات مشتری/موفقیت مشارکت ایجاد کنید. حصول اطمینان از رضایت مستمر مشتریان از محصول یا خدمات شما باعث می‌شود که آنها دوباره با شرکت شما تجارت کنند و حتی از آن حمایت کنند.

قالب طرح فروش رایگان

استراتژی فروش شرکت خود را در یک برنامه فروش ساده و منسجم ترسیم کنید.

بازار هدف

استراتژی اکتشاف

بودجه

اهداف

الگوی رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بدانید

انواع استراتژی فروش

استراتژی فروش شما برای چه کسی است؟

مهمترین عنصر هنگام انتخاب بهترین نوع استراتژی فروش برای کسب و کار شما مشتری شماست.

هنگامی که نیازهای مشتری خود را در نظر گرفتید، وقت آن است که به تیم فروش خود فکر کنید - متخصصانی که مسئول بستن معاملات هستند.

استراتژی فروش شما باید چارچوبی ارائه دهد که مشتریان بالقوه را جذب و درگیر کند. در عین حال، باید تیم شما را قادر سازد تا روابطی ایجاد کند که به آنها در دستیابی به اهداف فروش کمک کند.

به این دلایل، یک استراتژی فروش نباید برای همه یکسان باشد. هر مشتری و تیمی متفاوت است. بنابراین، هر سازمانی باید نوع استراتژی فروش را طراحی کند که برای نیازهای آنها بهترین کار را دارد.

استراتژی فروش خارجی

در استراتژی‌های فروش خارجی - سیستم قدیمی اکثر تیم‌های فروش - شرکت‌ها استراتژی فروش خود را بر اساس فروشنده استوار می‌کنند نه مشتری.

فرآیندهای فروش خارجی اغلب شامل تماس سرد، خرید لیست های ایمیل و سایر تکنیک های جستجوی سرد است. و موفقیت روزانه اغلب بر اساس کمیت اتصالات است، نه کیفیت.

تیم های فروش خارجی اغلب به داده های وارد شده به صورت دستی برای نظارت بر خط لوله فروش و راهنمایی فروشندگان خود متکی هستند. آنها همچنین ممکن است فروش و بازاریابی را به طور مستقل انجام دهند، که می تواند تجربه ای از هم گسیخته برای خریداران ایجاد کند.

استراتژی فروش ورودی

در استراتژی‌های فروش ورودی - روش‌شناسی مدرن برای تیم‌های فروش - شرکت‌ها فرآیند فروش خود را بر اساس اقدامات خریدار قرار می‌دهند.

آنها به طور خودکار داده های فروشنده و خریدار را برای نظارت بر خط لوله و مربیان فروشندگان می گیرند. استراتژی‌های فروش ورودی به سه مرحله سفر خریدار - آگاهی، توجه و تصمیم‌گیری مرتبط است. سپس، نمایندگان فروش، تاکتیک های خود را در گام درست در سفر مشتری ترسیم می کنند.

بسیاری از انواع محبوب استراتژی های فروش، رویکرد مشتری محوری دارند، از جمله:

فروش مبتنی بر حساب

فروش چرخشی

فروش مبتنی بر ارزش

فروش مشاوره ای

در این پست درباره سیستم های فروش مشتری محور با این رویکردها و بیشتر آشنا شوید.

نکته مهم دیگر این است که روش ورودی، فروش و بازاریابی را همسو می‌کند و تجربه‌ای یکپارچه برای خریداران ایجاد می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش ورودی و نحوه توسعه فرآیند فروش ورودی، این پست را بررسی کنید.

روش فروش ورودی در مقابل خروجی

در گذشته، خریداران از طریق ارزیابی یک محصول و تصمیم گیری در مورد خرید آن تنها با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده، متضرر می شدند. امروزه تمام اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی یک محصول به صورت آنلاین در دسترس است و خریداران دیگر به فروشنده وابسته نیستند.

اگر تیم‌های فروش امروزی با فرآیند خریدار مدرن هماهنگ نباشند و نتوانند ارزشی فراتر از اطلاعات موجود اضافه کنند.

در این صورت آنها هیچ دلیلی برای تعامل با تیم فروش نخواهند داشت.

همانطور که در بالا ذکر شد، فروش ورودی برای خریداران در هر مرحله از فرآیند خریدار سودمند است:

اطلاع

توجه

تصمیم گیری

روش فروش ورودی محور استراتژی فروش

تیم های فروش ورودی به خریدار کمک می کنند تا از مشکلات یا فرصت های بالقوه آگاه شود و استراتژی هایی برای حل مشکلات کشف کند. سپس، آنها ارزیابی می کنند که آیا فروشنده می تواند به مشکل کمک کند یا خیر، که منجر به خرید راه حلی برای مشکل آنها می شود. نمایندگان فروش ورودی مفید و قابل اعتماد هستند و به جای جنگ قدرت، شراکت ایجاد می کنند.

مطمئن نیستید که چگونه با فروش ورودی شروع کنید؟ هر تیم فروش باید یک برنامه استراتژی فروش داشته باشد که اهداف، بهترین شیوه ها و فرآیندهای خود را برای همسویی تیم و ایجاد ثبات طراحی کرده باشد.

برای یادگیری نحوه ایجاد یک برنامه استراتژی فروش برای تیم خود به خواندن ادامه دهید.

برنامه ریزی فروش: ساختن یک برنامه استراتژی فروش

اکنون که الگوی مورد نیاز خود را دارید، بیایید به نحوه ایجاد استراتژی فروش بپردازیم.

چگونه یک استراتژی فروش بسازیم

اهداف سازمانی را توسعه دهید.

یک نمایه مشتری ایجاد کنید که متناسب با یک محصول خاص باشد.

اعضای تیم فروش را به اندازه کافی استخدام کنید، در هیئت مدیره شرکت کنید و به آنها غرامت بدهید.

برنامه ای برای ایجاد تقاضا ایجاد کنید.

عملکرد فردی و تیمی را اندازه گیری کنید.

پیگیری فعالیت های فروش

برای ایجاد یک برنامه فروش جامع، فعالیت های زیر را در این مسیر مفید خواهید یافت:

1. اهداف سازمانی را توسعه دهید.

تعیین اهداف برای اکثر تیم‌های فروش بی‌معنا است. در غیر این صورت، چگونه می دانید که فعالیت های مناسب را برای بهترین نتایج انجام می دهید؟ برای ایجاد اهداف سازمانی واضح برای استراتژی فروش خود:

ذینفعان بین بخشی را درگیر کنید.

هنگام توسعه اهداف فروش، از انجام آن در سیلو خودداری کنید. از ذینفعان در سراسر سازمان نظرات خود را دریافت کنید زیرا هر بخش در قبال درآمد شرکت پاسخگو است.

اهداف SMART ایجاد کنید.

SMART مخفف خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان است. تنظیم اهداف SMART به تیم شما کمک می کند تا اهداف پیچیده یا بلند مدت فروش را ساده و ردیابی کند.

به عنوان مثال، یک هدف مشخص، قابل اندازه گیری و محدود به زمان می تواند فروش 150 درصد از سهمیه فروش پیش بینی شده در سه ماهه دوم باشد. تیم داخلی شما این هدف را ایجاد می کند و می تواند تصمیم بگیرد که آیا این هدف مرتبط و قابل دستیابی است یا خیر.

اهداف SMART به کاهش سردرگمی کمک می کند زمانی که زمان آن است که استراتژی خود را مرور کنید تا ببینید چه چیزی کارآمد است و چه چیزی جواب نداد. دستیابی نیز مهم است، زیرا اهداف فروش غیرواقعی می تواند بر انگیزه تیم تأثیر بگذارد.

اهداف فردی را به اهداف سازمانی متصل کنید.

اگر در حال ایجاد یک استراتژی خاص برای تیم هستید، ممکن است بخواهید برای اعضای تیم نیز اهدافی تعیین کنید. ایجاد مالکیت و مسئولیت پذیری در اهداف فروش می تواند به حفظ تیم شما کمک کند. همچنین استراتژی فروش شما را منسجم تر می کند.

2. یک نمایه مشتری ایجاد کنید که متناسب با یک محصول خاص باشد.

مشخصات دقیق مشتری هدف - شخصیت خریدار - برای یک استراتژی فروش موثر ضروری است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید یک شخصیت خریدار مفید ایجاد کنید.

بازارها و بخش های هدف را پیدا کنید.

ابتدا به صنعت خود به عنوان یک کل نگاه کنید. اندازه شرکت، روانشناسی و فرآیند خرید مشتری ایده آل خود را بشناسید. ممکن است بخواهید به روندهای صنعت نیز نگاه کنید.

تحقیقات بازار را برای درک نیازها و ترجیحات مشتری انجام دهید.

بعد، کمی تحقیقات بازار انجام دهید. این الگو می تواند به شما کمک کند فرآیند را ساده کنید و بفهمید کدام نوع تحقیق برای کسب و کار شما بهترین است.

همچنین ممکن است بخواهید در این مرحله تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید. هنگامی که نقاط قوت و ضعف برندهای رقیب را بشناسید، به راحتی می توانید شکاف هایی را پیدا کنید که می توانید برای مشتریان خاص پر کنید.

یک پیشنهاد ارزش واضح برای جذب مشتری ایده آل خود به محصول یا خدمات خود ایجاد کنید.

پیشنهاد محصول شما باید مزایای محصول را مشخص کند. همچنین باید از بینش های نمایه مشتری شما برای تأکید بر ویژگی هایی استفاده کند که مشکلات مشتری هدف شما را برطرف می کند.

ممکن است کسب‌وکار شما قبلاً یک ارزش پیشنهادی واضح داشته باشد، اما اگر نه، می‌توانید از این الگوهای پیشنهاد ارزش رایگان برای پیش‌نویس آن استفاده کنید.

نکته سریع: حتماً زمانی را برای به‌روزرسانی و اصلاح شخصیت خریدار خود برنامه‌ریزی کنید تا مطمئن شوید که با روندها و انتظارات فعلی مشتری مطابقت دارد.

3. اعضای تیم فروش را به طور کافی استخدام کنید، در هیئت مدیره شرکت کنید و به آنها غرامت بدهید.

برای توسعه استراتژی فروش خود، باید یک تیم فروش قدرتمند داشته باشید.

طبق تحقیقات HubSpot، نرخ ریزش برای تیم‌های فروش در سال‌های 2021 و 2022 حدود 35 درصد بود. اما نرخ ریزش ایده‌آل برای اکثر کسب‌وکارها حدود 10 درصد است، که تفاوت قابل‌توجهی است.

برای ایجاد یک تیم فروش پشتیبان و موفق که بتواند استراتژی فروش شما را پشتیبانی کند و آن را ارتقا دهد:

فرآیندهای عالی برای استخدام اعضای جدید تیم فروش خود ایجاد کنید.

برای شروع این فرآیند، فهرستی از معیارها را برای مدیران فروش ایجاد کنید تا هنگام مصاحبه با نامزدها، آن ها را بررسی کنند. شرح شغل و چارچوب شایستگی به خوبی تعریف شده نیز مفید است. این ابزارها می توانند به تیم شما در جذب و حفظ استعدادهای برتر کمک کنند.

توسعه فروش onboarding، آموزش

و برنامه های توسعه.

برنامه آموزشی و حضوری شما باید تیم فروش شما را برای فروش موثر و کارآمد آماده کند. همچنین باید به نمایندگان فروش در ایجاد مهارت های پیشرفته و دانش صنعت کمک کند.

اما اگر منابع لازم برای توسعه آموزش جامع در داخل را نداشته باشید، چه؟ در این مواقع به ترکیب آموزش های خاص سازمان با برنامه های آموزشی فروش آنلاین فکر کنید.

یک طرح پاداش و پاداش انگیزشی ایجاد کنید.

بسیاری از سازمان ها، پاداش فروش را به اهداف فروش سازمانی مرتبط می کنند. صرف نظر از اینکه چه برنامه جبرانی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که انتظارات صنعت را برآورده می کند یا از آن فراتر می رود. همچنین باید الهام بخش تیم شما برای جشن گرفتن دستاوردهای فردی و تیمی باشد.

 

4. برنامه ای برای ایجاد تقاضا ایجاد کنید.

این بخش باید شامل یک برنامه دقیق برای نحوه هدف قرار دادن مشتریان بالقوه برای افزایش آگاهی از پیشنهاد شما باشد. به عنوان مثال، استفاده از کانال های جذب اجتماعی پولی، ایجاد کتاب های الکترونیکی، میزبانی وبینارها و سایر استراتژی ها در این پست.

منبع ویژه: الگوی طرح فروش

پیشنهاد الگوی طرح فروش Hubspot

قالب را به صورت رایگان دانلود کنید

همانطور که برنامه فروش خود را ایجاد می کنید، حتما این نکات را در نظر بگیرید:

پیام های هدفمند و موقعیت یابی برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

این موقعیت به تیم شما کمک می کند تا پایه ای برای هدف قرار دادن مخاطبان برتر شما ایجاد کند. همچنین به شما کمک می کند تا بهترین کانال ها و تاکتیک ها را برای هر کمپین انتخاب کنید. این شانس شما را برای افزایش تقاضا و سرنخ های واجد شرایط با هر استراتژی فروش افزایش می دهد.

اهداف و KPIهای واضح را به برنامه فروش خود اضافه کنید.

این مرحله به شما کمک می کند با انگیزه بمانید و اثربخشی استراتژی های فروش خود را پیگیری کنید. این رویکرد همچنین می تواند به شما در تغییر یا به روز رسانی استراتژی های خود برای اثربخشی در طول زمان کمک کند.

 

فرآیندهایی را برای پرورش و پیگیری رهبری ایجاد کنید.

هنگامی که تقاضا را ایجاد کردید، زمان تبدیل است. اما هر فرصت تولید سرنخ به سرنخ های واجد شرایط یا فرصت های فروش ترجمه نمی شود.

همانطور که تقاضای جدید ایجاد شده خود را پیگیری می کنید، راه هایی برای همسویی فرآیندهای خود با سفر خریدار خود بیابید. سپس، از ابزارهای اتوماسیون فروش برای مدیریت سرنخ ها و ایجاد پیگیری های شخصی شده استفاده کنید. این می تواند به هر نماینده در تیم شما کمک کند تا پیام مناسب را در زمان مناسب ارسال کند.

برنامه و فرآیند فروش خود را بهینه کنید.

به موقع بسازید تا معیارهای خود را مرور کنید. سپس، از تست A/B، بازخورد مشتری و بینش تیم فروش برای اصلاح طرح استراتژی فروش خود استفاده کنید.

5. عملکرد فردی و تیمی را اندازه گیری کنید.

زمان پیگیری هنگامی که زیرساخت راه اندازی شد، رویه ای برای ردیابی عملکرد در سطوح فردی، تیمی و شرکتی ایجاد کنید.

اگر قصد دارید فرآیندها و شیوه های خود را برای رشد در آینده بهینه کنید، پیگیری تلاش های خود ضروری است. حتی اگر به تازگی شروع به تعیین معیارها برای تیم کرده‌اید، آن‌ها را یادداشت کنید و پیشرفت خود را به سمت آنها دنبال کنید.

معیارهای مفیدی برای پیگیری عملکرد فروش بسازید.

این اندازه‌گیری می‌تواند به شکل KPIهای فصلی، داشبوردهای هفتگی، بررسی‌های ماهانه یا ترکیبی از هر سه باشد. همچنین باید معیارهای خاصی را که تیم باید روی آنها تمرکز کند برجسته کند.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، این KPIها می توانند به شما کمک کنند انتظارات عملکرد را با اهداف فروش هماهنگ کنید:

اهداف درآمدی

سهمیه های فروش

نرخ تبدیل

نسبت های سرب به فرصت

اندازه معامله متوسط

سرعت خط لوله

به ردیابی عملکرد در زمان واقعی فکر کنید.

در حالی که KPIهای کسب و کار برای بلندمدت مفید هستند، صنایعی که به سرعت در حال حرکت هستند ممکن است به ردیابی در زمان واقعی نیاز داشته باشند. برای اینکه نگاهی اجمالی به عملکرد تیم فروش داشته باشید، ابزارهایی مانند Sales Hub را انتخاب کنید که می‌توانند فوراً به شما دسترسی داشته باشند.

بینش‌های هم‌زمان می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر مسائل را پیدا کرده و به آنها رسیدگی کنید. آنها همچنین فرصت هایی را برای مدیریت عملکرد فروش فعال ایجاد می کنند.

فرآیندی برای به اشتراک گذاری داده های عملکرد ایجاد کنید.

با معیارهای عملکرد، داده‌هایی دارید که می‌تواند به شما کمک کند بازخورد سازنده و مربیگری را به هر یک از اعضای تیم خود ارائه دهید.

چه جلسات انفرادی، بررسی عملکرد، یا جمع‌بندی تیمی را پیشنهاد دهید، حتماً فضایی را برای این گفتگوها در نظر بگیرید. آنها یک راه عالی برای درک شکاف های عملکرد، ارائه راهنمایی و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها هستند. این فرآیند همچنین از توسعه فردی و تیمی پشتیبانی می کند.

همچنین می تواند به شما کمک کند بفهمید که آیا این تیم یا استراتژی شما است که به توجه بیشتری نیاز دارد.

6. پیگیری فعالیت های فروش.

داده ها کلید یک برنامه استراتژی فروش موثر هستند و معیارهای فعالیت فروش می توانند به شما کمک کنند تا فراتر از عملکرد تیم فردی بروید.

 

مجموعه ای از داده های فعالیت فروش را جمع آوری کنید.

معیارهای فعالیت فروش می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که تیم چگونه به فروش روزانه به طور کلی نزدیک می شود. شما باید همه چیز را از ارائه فروش گرفته تا تکنیک های بسته شدن ردیابی کنید.

جمع آوری داده ها برای مشاهده عملکرد تیم فروش شما فراتر از شماره تماس یا معامله، در فعالیت های فردی مانند:

جلسات برنامه ریزی شده

ارائه ارائه شده است

پیشنهادات ارسال شده

نرخ موفقیت ارائه فروش

تکنیک های بستن

مقایسه این داده‌ها با سایر معیارهای هدف می‌تواند الگوها، بهترین شیوه‌ها و زمینه‌های بهبود را به شما نشان دهد.

ردیابی منابع سرنخ و بالقوه

اگرشما محتوای رهبری فکری منتشر می‌کنید یا از رسانه‌های اجتماعی سرنخ می‌گیرید، مطمئن شوید که هر پیوندی که به اشتراک می‌گذارید با پارامتر UTM قابل ردیابی است.

پیوندهای قابل ردیابی فقط برای یادگیری این که کدام کانال ها بیشترین سرنخ را ایجاد می کنند ارزشمند نیستند. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند منابع خود را بر روی کانال هایی متمرکز کنید که مرتبط ترین سرنخ های واجد شرایط را برای افزایش فروش ایجاد می کنند.

روی بهبود مستمر تمرکز کنید.

هنگامی که مجموعه کاملی از تجزیه و تحلیل برای پیگیری استراتژی خود دارید، از آن برای اصلاح استراتژی های فروش، دانش تیم و برنامه های خود استفاده کنید. یک فرآیند واضح مبتنی بر داده، استفاده از بازخورد مشتری را برای رشد فروش آسان‌تر می‌کند. همچنین به تیم فروش شما این توانایی را می دهد که با تغییرات صنعت و بازار که می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد، منعطف شود.

منبع ویژه: الگوی طرح فروش

پیشنهاد الگوی طرح فروش Hubspot

قالب را به صورت رایگان دانلود کنید

ابتکارات فروش

پرسونای خریدار خود را مرتباً تازه کنید.

فروش و بازاریابی را به طور فعال هماهنگ کنید.

از CRM استفاده کنید.

به مشتریان بالقوه خود گوش دهید.

در توسعه فروش و تیم سازی سرمایه گذاری کنید.

کسب و کارها باید همیشه به دنبال راه هایی برای نوآوری در رویکرد فروش خود باشند. در اینجا چند کار خلاقانه وجود دارد که نمایندگان فروش و تیم ها می توانند به تنهایی انجام دهند تا عملکرد خود را شروع کنند، از رقبا متمایز شوند و بهره وری تیم را افزایش دهند.

1. پرسونای خریدار خود را مرتباً تازه کنید.

پرسونای خریدار به همه انواع فعالیت ها در کسب و کار شما اطلاع می دهد، از جمله (و مهمتر از همه) اینکه تیم های بازاریابی و فروش شما به عنوان مشتری چه کسانی را دنبال می کنند. اما همانطور که بازار و شرکت شما تغییر می کند، شخصیت های خریدار شما می توانند قدیمی شوند - که می تواند باعث شود کار تیم فروش شما راکد و بی اثر شود. با تیم بازاریابی خود کار کنید تا پرسونای خریدار خود را تازه کنید تا تیم فروش خود را برای جستجو و دسترسی به بهترین شکل تجهیز کنید.

قالب طرح فروش رایگان

استراتژی فروش شرکت خود را در یک برنامه فروش ساده و منسجم ترسیم کنید.

بازار هدف

استراتژی اکتشاف

بودجه

اهداف

الگوی رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بدانید

2. فروش و بازاریابی را به طور فعال هماهنگ کنید.

در مورد بازاریابی صحبت کنید، یک توافقنامه سطح خدمات (SLA) بین تیم های فروش و بازاریابی خود ایجاد کنید و به آنها احترام بگذارید. این توافقنامه به جزئیات چگونگی حمایت هر تیم از یکدیگر، کمک به اهداف دیگر و احترام گذاشتن به مرزها به گونه‌ای است که چشم‌اندازها را به سمت تبدیل سوق می‌دهد.

الگوی رایگان SLA ما را برای فروش و بازاریابی دانلود کنید تا اهداف و فعالیت‌های فروش و بازاریابی را هماهنگ کنید.

3. از CRM استفاده کنید.

تیم‌ها و استراتژی‌های فروش موفق به ابزارهای مناسب نیاز دارند. CRM همه کاره HubSpot کار دستی را حذف می کند و فعالیت فروش و داده های شما را ساده می کند. همچنین تیم فروش شما را در مورد تمام فعالیت‌های مرتبط با مشتریان بالقوه به‌روز نگه می‌دارد - یک عامل شفافیت مهم که به ایجاد انگیزه و هماهنگی تیم شما کمک می‌کند.

 

4. به مشتریان بالقوه خود گوش دهید.

فقط به این دلیل که مشتریان بالقوه مشتری نیستند، به این معنی نیست که نمی توانند بازخورد ارزشمندی ارائه دهند. همانطور که مشتریان بالقوه را از طریق قیف فروش آنها منتقل می کنید و (به ویژه) زمانی که آنها را ترک می کنند، از تجربه آنها در مورد تیم و محصولات خود بازخورد صریح بخواهید. ممکن است چیزی بیاموزید که به تبدیل آنها یا مشتری بعدی شما کمک کند.

5. در توسعه فروش و تیم سازی سرمایه گذاری کنید.

بهترین تیم های فروش نه تنها با مشتریان بلکه با همکارانشان همسو هستند. فروش شغل سختی است و می تواند بدون تشویق و رفاقت مناسب منجر به فرسودگی شغلی شود. روی توسعه فروش و فعالیت های تیم سازی سرمایه گذاری کنید تا تیم فروش شما احساس رضایت و حمایت کند.

نمونه هایی از استراتژی فروش از تیم های فروش موفق

در این بخش، دو تیم فروش با عملکرد فوق‌العاده بالا و اینکه چگونه با استفاده از استراتژی‌های فروش منحصربه‌فردشان به موفقیت دست یافته‌اند را تحلیل کرده‌ایم.

1. HubSpot

HubSpot که در سال 2006 تأسیس شد، از آن زمان به بیش از 184000 مشتری در بیش از 120 کشور و بیش از 1.7 میلیارد دلار درآمد سالانه رسیده است. با IPO در سال 2014، HubSpot اکنون بیش از 24.63 میلیارد دلار ارزش دارد.

با این اوصاف، ما می خواهیم چند صفحه از راهبرد استراتژی فروش خود را به اشتراک بگذاریم.

افراد مناسب را بر اساس معیارهای ارزیابی تکرارپذیر استخدام کنید.

ما ابتدا با تعیین لیستی از ویژگی هایی که باعث موفقیت یک نماینده فروش می شود شروع کردیم: اخلاق کاری، مربیگری، هوش، اشتیاق، آمادگی و دانش HubSpot، سازگری با تغییر، موفقیت قبلی، مهارت های سازمانی، رقابت پذیری و کوتاهی.

از آنجا، ما یک فرآیند تکرارپذیر برای ارزیابی نامزدها در طول مصاحبه بر اساس این معیارهای وزنی ایجاد کردیم.

با پوشیدن کفش های مشتریان، تیم فروش را آموزش دهید.

باز هم، اولین قدمی که برداشتیم این بود که فرآیند فروش را تعریف کنیم که فکر می‌کردیم بیشترین موفقیت را داشته باشد. ما پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود، مشتری هدف، رقابت، رایج ترین اعتراضات، ویژگی ها و مزایای محصول و غیره را تشریح کردیم.

 

سپس ما یک برنامه آموزشی عملی ایجاد کردیم که نه تنها فرآیند فروش را برای نمایندگان قبل از شروع فروش واقعی تقلید می‌کند، بلکه به آنها اجازه می‌دهد تا نقاط درد و رنج مشتریان هدف ما را نیز تجربه کنند.

امروزه، بخش بزرگی از برنامه آموزشی ما شامل ایجاد وب سایت و وبلاگ خود توسط نمایندگان می شود و سپس ترافیک را به سمت آن هدایت می کند. این تمرین

ise به نمایندگان اجازه می دهد در آینده بهتر با مشتریان بالقوه مشورت کنند. ما همچنین از امتحانات، برنامه های صدور گواهینامه و ارائه برای اندازه گیری عملکرد هر نماینده استفاده می کنیم.

پس از ورود کارکنان، ما به پیگیری پیشرفت آنها در مراحل مختلف فرآیند فروش خود ادامه می دهیم. معیارهای اولیه ای که ما به آنها نگاه می کنیم عبارتند از: سرنخ های ایجاد شده، سرنخ های کار شده، نمایش های نمایشی ارائه شده و سرنخ های بدست آمده. سپس این معیارها را با یکدیگر اندازه گیری می کنیم تا نسبت هایی مانند سرنخ ایجاد شده به سرنخ های برد ایجاد کنیم.

ما هر مرحله از فرآیند را دنبال می‌کنیم تا اگر یک نماینده با معیار خاصی دست و پنجه نرم می‌کند، بتوانیم عمیق‌تر بگردیم تا بفهمیم چرا چنین است.

فروش و بازاریابی را هماهنگ کنید.

تیم‌های فروش و بازاریابی در فرآیندی که ما آن را «Smarketing» می‌نامیم، با هم همکاری نزدیکی دارند تا هر ماه سرنخ‌های ثابتی ایجاد کنند.

در این فرآیند، بازاریابی می‌داند که یک سرنخ فروش باید چه ویژگی‌هایی را قبل از واگذاری به فروش داشته باشد و همچنین می‌داند چه تعداد از آن سرنخ‌های واجد شرایط را باید هر ماه ایجاد کند تا پیش‌بینی‌های فروش ما را برآورده کند.

در همین حال، تیم فروش می‌داند که قبل از تماس با یک سرنخ چقدر باید منتظر بمانند و چند تلاش برای تماس با آن سرنخ باید انجام دهند. همه این تصمیمات توسط داده ها و علم هدایت می شوند، نه از طریق روده.

قالب طرح فروش رایگان

استراتژی فروش شرکت خود را در یک برنامه فروش ساده و منسجم ترسیم کنید.

بازار هدف

استراتژی اکتشاف

بودجه

اهداف

الگوی رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بدانید

2. Shopify

Shopify برای شتاب ثابت و رضایت مشتری شناخته شده است.

لورن پادلفورد، معاون Shopify و مدیر کل Shopify Plus، سس مخفی خود را برای افزایش فروش به اشتراک گذاشت.

افراد بزرگ را استخدام کنید، نه لزوماً فروشندگان عالی.

استخدام یکی از ضروری ترین اجزای یک استراتژی فروش عالی است. با این حال، بسیاری از مدیران فروش گمراه می شوند و معتقدند که باید سوپراستارهای فروش را استخدام کنند. پادلفورد هنگام استخدام فروشندگان به دنبال شش ویژگی کلیدی شخصیتی است: هوش، اخلاق کاری، سابقه موفقیت، خلاقیت، کارآفرینی و رقابت.

حقیقت ماجرا این است که تیم های فروش ابتدا باید به دنبال افراد بزرگ باشند و سپس آنها را آموزش دهند تا به فروشندگان عالی تبدیل شوند.

با فروش به عنوان یک علم رفتار کنید نه یک هنر.

به گفته پادلفورد، اکنون می‌توانیم میزان فروش را تا سطح دوم اندازه‌گیری کنیم. ما می توانیم موفقیت را با توجه به داده های سرد و سخت به جای ارزیابی های کیفی عرفانی توضیح دهیم. هر تیم فروش باید میانگین اندازه معامله، میانگین طول چرخه فروش، نرخ تبدیل سرنخ به معامله، تماس‌های روزانه در هر تکرار و تعداد معاملات در دست اقدام خود را دنبال کند.

 

هر یک از این معیارها، که در دوره‌های زمانی طولانی‌تری ردیابی می‌شوند، شرکت‌ها را در مورد سلامت فرآیند فروش‌شان آگاه می‌کنند و مناطقی را که باید در آن‌ها بهبود ببخشند، مشخص می‌کنند.

یک پایه هوشمند و فناورانه بسازید.

قبل از اینکه Padelford فرآیند فروش در Shopify را در دست بگیرد، نمایندگان فروش به صورت دستی تماس‌های تلفنی و ایمیل‌ها را در CRM ثبت می‌کردند و هر هفته پنج ساعت گرانبها را مصرف می‌کردند. با نیروی فروش 26 نفر، که به 130 ساعت تلف شده در هفته اضافه می شود.

پادلفورد با درک این سوء استفاده از زمان و سرمایه، Shopify را به سمت استفاده از HubSpot CRM سوق داد. با CRM، نمایندگان فروش می‌توانستند زمانی که مشتریان بالقوه ایمیل‌های خود را باز می‌کردند، روی پیوندها کلیک می‌کردند و پیوست‌های سند را مشاهده می‌کردند، اعلان‌ها را دریافت می‌کردند.

با ابزار جستجو، آنها همچنین به بیش از 19 میلیون مشتری بالقوه و همچنین اطلاعات دقیق در مورد بالقوه های مذکور مانند درآمد تخمینی، تعداد کارمندان، آدرس های ایمیل پیشنهادی و غیره دسترسی دارند.

با حذف سرنخ های ناموفق، یک خط لوله با کیفیت بالا را حفظ کنید.

Shopify از آستانه 4/5 برای فیلتر کردن سرنخ‌های غیرمجاز استفاده می‌کند، در نتیجه به نمایندگان فروش خود اجازه می‌دهد بر فروش به سرنخ‌هایی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند تمرکز کنند.

هنگام ارزیابی اینکه آیا یک سرنخ واجد شرایط است، یک نماینده باید به چهار متغیر از پنج متغیر زیر پاسخ مشخصی داشته باشد:

درد: آیا مشتری بالقوه مشکل یا چالش تجاری برجسته ای را تجربه می کند که او را ملزم به ایجاد تغییر می کند؟

قدرت: آیا مشتری بالقوه مستقیماً با فرآیند تصمیم گیری درگیر است؟ اگر نه، کیست؟

پول: آیا پیشنهاد ما در محدوده محدودیت های بودجه آنها قرار می گیرد؟

فرآیند: روند خرید آنها چیست؟

جدول زمانی: آنها در چه مرحله ای از سفر خریدار هستند؟ آیا آنها در یک بازه زمانی معقول خرید خواهند کرد؟

با استراتژی های فروش، ابتکارات و الگوها بهتر رشد کنید

هر شرکتی می تواند از ایجاد یک برنامه استراتژی فروش سود ببرد. قالب رایگان زیر شامل همه چیزهایی است که برای سفارشی کردن استراتژی خود برای کسب و کار و تیم فروش خود نیاز دارید. صرف نظر از اینکه چه استراتژی را انتخاب می کنید، همیشه یک رویکرد خریدار اول را اجرا کنید. از این نمونه های تیم فروش برنده نیز بیاموزید تا تیم فروش و عملکرد خود را رشد دهید.

منبع

  • ۰۲/۱۰/۱۴
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی