طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

مدیریت زمان خود

 

بنابراین اگر مشغول مشاوره هستید یا مدتی است که کسب و کار مشاوره خود را راه اندازی کرده اید، می دانید که مدیریت زمان یکی از مسائل مهم برای شما و شرکت شما است.

پس من باید اعتراف کنم. من به طور طبیعی مدیر زمان خوبی نیستم.

با این حال، در طول دو دهه و نیمی که در مشاوره زنجیره تامین گذرانده ام، رشته های لازم را برای مدیریت موثر زمان خود ایجاد کرده ام، و در این پست، می خواهم بینش هایی را به اشتراک بگذارم تا به شما در انجام همین کار کمک کنم.

شما باید وقت خود را صرف چه چیزی کنید؟
 

آیا به این فکر می کنید که زونا خود را به عنوان یک مشاور مستقل آویزان کنید؟ آیا مدتی است که کسب و کار مشاوره خود را اداره می کنید؟ در هر صورت، یکی از مواردی که باید روی آن تمرکز کنید این است که چگونه به عنوان مالک، مدیر، موسس یا هر چیز دیگری، زمان خود را مدیریت می کنید.

برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است، بنابراین بیایید بررسی کنیم که من معتقدم باید سه حوزه اصلی برای زمان شما باشد.

 

وقت خود را در مناطق کانونی صرف کنید

 

اما ابتدا اجازه دهید توضیح دهم که چرا مدیریت زمان اینقدر مسئله بزرگ است.

وقتی کسب و کار مشاوره خود را شروع می کنید، ممکن است به تنهایی یا با یک شریک باشید و در نهایت همه کارها را انجام دهید - و این خوب است. اینگونه است که بسیاری از مشاغل کوچک شروع به کار می کنند. شما در نهایت تمام کارکردهای تجاری مختلف را انجام می دهید، اما دقیقاً به همین دلیل است که نمی توانید زمان خود را تلف کنید.

شما باید روی چیزهایی تمرکز کنید که بهترین ارزش را برای شما و کسب و کارتان به ارمغان می‌آورند - البته در روزهای اولیه. پس این چه خواهد شد؟ این باید یکی از بزرگترین اشتباهات افرادی باشد که از صنعت به مشاوره تبدیل می شوند. اولویت مطلق شما در روزهای اولیه مراقبت از دو چیز است: فروش و تحویل.

 

فروش باید اولویت شماره 1 شما باشد
 

فروش، کسب و کار شما را راه اندازی می کند - آنها تنها چیزی هستند که این کار را انجام می دهند. اما، متأسفانه، من افراد زیادی را دیده‌ام که وارد مشاوره می‌شوند، که ماه‌ها و سال‌ها بعد، به سختی می‌توانند سرشان را بالای آب نگه دارند، و این همیشه به همین موضوع مربوط می‌شود. این کمبود فروش است

طراحی وب‌سایت در تبریز

فروش باید در اولویت باشد

بنابراین اگر با فروش راحت نیستید یا در فروش خوب نیستید، در آن مهارت داشته باشید – زیرا تنها در صورتی قادر خواهید بود که یک کسب و کار مشاوره راه اندازی کنید که بتوانید فروش موثری داشته باشید.
 

تکرار می کنم: باید روی فروش تمرکز کنید. اگر بخواهید کسب و کارتان بقا و رونق بگیرد، هیچ چیز مهم نیست.

 

ارائه خدمات باید یک منطقه تمرکز اولیه باشد
 

خدمات با کیفیت برای تحویل

و پس از فروش، تقریباً به همان اندازه مهم، ارائه خدمات است، زیرا برای به دست آوردن شهرت برجسته در بازار، باید خدمات باکیفیت را زود به مشتریان خود ارائه دهید.

و اگر برخی از ویدیوها را در کانال YouTube School Business Consulting من دیده باشید، می دانید که بهترین راه برای رشد کسب و کار مشاوره خود انجام کارهای برجسته برای مشتریانتان است. به این ترتیب اطمینان حاصل می شود که مشتریان مدام از شما می خواهند که برای آنها کار کنید.

بنابراین کیفیت تحویل و فروش برای کسب و کار مشاوره نوپای شما حیاتی است. اما در مورد زمانی که شما شروع به گرفتن مقداری کشش کنید، چه می شود. پس کجا باید وقت خود را صرف کنید؟

 

بازاریابی بعدی است
 

شماره دو بازاریابی است. 25 سال پیش بود که کار مشاوره خود را شروع کردم. اما در آن زمان، من به همه چیزهای شبکه می‌رفتم و انواع کارها را انجام می‌دادم و سعی می‌کردم کسب‌وکار جدیدی ایجاد کنم.

وقتی اکنون به آن نگاه می کنم، 80٪ یا 90٪ آن یک اتلاف وقت بود.

چیزی که ما اکنون در کسب و کار مشاوره خود روی آن تمرکز می کنیم، بازاریابی موثر است و این روزها، من کسب و کاری دارم که در این زمینه از وزن خود بالاتر است. شما باید این بازاریابی را زودتر شروع کنید. من توصیه می کنم تمام اوقات فراغت خود را صرف بازاریابی کنید.

 

مشت های بیش از وزن خود برای بازاریابی

 

بهبود فرآیند و سیستم ها
 

ثالثاً، همانطور که تجارت شما رشد می کند و بالغ می شود، سومین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید، سیستم ها و فرآیندهای درون عملیات شما است.

اگر فردی فرآیند گرا هستید، ممکن است دوست نداشته باشید که من این را به عنوان شماره سه و نه شماره یک ببینم، اما ابتدا باید فروش را بدست آورید. سپس، شما باید تحویل بگیرید. و باید سرنخ‌ها را دریافت کنید.

 

سیستم ها و فرآیندها

هنگامی که همه چیز پایدار است، می توانید به سیستم ها و فرآیندها نگاه کنید و روی کارآمدتر کردن دفتر کار و تحویل خود کار کنید، اما در روزهای اولیه این امر کمتر مهم است.
 

داشتن روش‌ها و سیستم‌های داخلی برتر بسیار عالی است، اما این بهترین استفاده از زمان شما زمانی است که به طور مؤثر فروش داشته باشید. به همین دلیل است که بهبود فرآیند در فهرست اولویت های مدیریت زمان من رتبه سوم را دارد.

 

پول در آن کجاست؟ یک سوال خیلی خوب
 

وقتی به کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید نگاه می‌کنید، به شما تضمین می‌دهم که به عنوان صاحب یک کسب‌وکار مشاوره، هرگز ساعات کافی در روز وجود ندارد. 20 سال در مشاوره گذشته بود تا اینکه شروع به تسهیل و تفویض اختیار کردم

بیشتر. اما در مورد آنچه که وقت خود را صرف آن می کنید، انتقاد پذیر باشید.

 

پول کجاست

سال ها پیش، یکی از مربیان من این جمله عالی را در مورد مدیریت زمان داشت. توصیه او، وقتی به فعالیت های تجاری خود نگاه می کنید، این است که از خود بپرسید: "پول در آن کجاست؟"
 

بنابراین توصیه می‌کنم هنگام انجام برخی از آن وظایف مدیریتی کم ارزش، این سوال را از خود بپرسید: "پول کجاست؟" زیرا معمولاً پول همیشه در فروش، تحویل و بازاریابی است. این در امور پشتیبان نیست، مطمئناً در روزهای اولیه نیست.

 

زمان شما باید همیشه ارزش اضافه کند
 

چقدر باید برای فروش و تحویل وقت بگذارید؟ حدود 70 تا 75 درصد از زمان شما در یکی دو سال اول واقع بینانه خواهد بود. همانطور که تجارت به بلوغ می رسد، باید این فرصت را داشته باشید که زمان شخصی را که صرف آن رشته می کنید کاهش دهید.

مثلا بعد از 25 سال چند درصد از وقت من صرف فروش و تحویل می شود؟ حدود 30 درصد است. البته الان تیم خیلی بزرگتری دارم.

از آنجایی که ما یک شرکت مشاوره بین‌المللی هستیم، زمان بیشتری را صرف توسعه کسب‌وکار به معنای وسیع‌تر می‌کنم، مانند نگاه کردن به محصولات و بازارهای جدید و توسعه افراد. اما من دیگر 40 ساعت در هفته کار نمی کنم. در واقع، من اخیراً به چهار روز در هفته کاهش داده ام که فوق العاده است.

 

زمان شما باید همیشه ارزش اضافه کند

 

بنابراین به هر حال، پیام کلیدی اینجا این است که من از شما می‌خواهم به آنچه وقت خود را صرف آن می‌کنید نگاه کنید. اگر آنها را در کارهایی که ارزش افزوده ندارند، از بین نبرید، ساعات کافی در روز وجود دارد. بنابراین به یاد داشته باشید که نسبت به فعالیت‌هایی که شخصاً در آن شرکت می‌کنید انتقاد کنید و مدام از خود بپرسید: «پول در آن کجاست؟»

 

شما چی فکر میکنید؟
 

چه مدت زیادی است که مشاوره می‌دهید یا تازه کار هستید، ما دوست داریم نظرات شما را در زیر ببینیم. چند درصد از زمان کاری خود را صرف فروش و ارائه خدمات می کنید؟

یکی از راه‌های افزایش زمان برای این عناصر حیاتی مشاوره مدیریت کسب‌وکار، این است که یک دستیار مجازی از Virtual Done Well را درگیر کنید تا هر کار غیر ارزش‌افزایی که پهنای باند شما را محدود می‌کند، انجام دهد. تیم VDW آماده است و منتظر کمک شماست، پس همین الان تماس بگیرید.

حتی اگر نمی خواهید نظری را در زیر اضافه کنید، امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. این بر اساس ویدیویی است که Rob O’Byrne اخیراً در کانال YouTube School Business Consulting ارسال کرده است. پس چرا به آنجا نروید و نگاهی بیندازید؟ سئو سایت در تبریز

اشتراک در کانال نیز ایده خوبی است، زیرا محتوای مفید فراوانی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا کسب و کار مشاوره خود را راه‌اندازی و راه‌اندازی کنید—و تیم راب به طور منظم ویدیوهای جدیدی را اضافه می‌کند.

منبع

  • ۰۲/۱۱/۰۴
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی