طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰


همانطور که Gen Z شروع به دستیابی به پتانسیل درآمد کامل خود می کند، مشاغل به طور فزاینده ای به دنبال راه هایی برای بازاریابی و جذابیت برای آنها هستند. همانطور که این نسل جدید به سال های اولیه کار و درآمد خود می رسد، درک نحوه تصمیم گیری و خرید محصولات و خدمات برای کسب و کارها بیش از پیش ضروری می شود. پیش‌بینی می‌شود که Gen Z تا سال 2025 از نظر تعداد خریداران دیجیتال ایالات متحده از نسل X پیشی بگیرد.

ژنرال Z در مقایسه با نسل هزاره، نسل X و بچه‌های پرفروش تفاوت‌های مشخصی در رفتارهای خرج‌کردن خود دارد که چالش‌های منحصربه‌فردی را برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کند. بنابراین چگونه می‌توانید یک محصول و استراتژی بازاریابی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد با نسل‌های جوان‌تر ارتباط برقرار کنید و ثبات آینده را برای کسب‌وکارتان تضمین کنید؟

بهترین راه های بازاریابی برای نسل های جدید
اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که هیچ نسلی یکپارچه نیست. حتی اگر گروه‌های سنی مختلف ارزش‌ها و ویژگی‌های مشترکی دارند، تجزیه و تحلیل نسلی با تصویر بزرگ جایگزینی برای هدف‌گیری دقیق‌تر مبتنی بر داده‌های جمعیتی نیست. با این حال، از آنجایی که بازاریابی برای نسل های جوان موضوع داغی است، بسیاری از مدیران بازاریابی و صاحبان مشاغل ممکن است تصورات نادرستی در مورد Gen Z داشته باشند که می تواند بر توانایی آنها برای بازاریابی موفقیت آمیز برای آنها تأثیر بگذارد. پایه گذاری استراتژی بازاریابی خود بر اساس این باورهای غلط (بدون انجام تحقیقات و تحلیل بیشتر) می تواند برای آینده کسب و کار شما مخرب باشد.

بنابراین، در اینجا برخی از بهترین روش‌ها برای ایجاد یک محصول و استراتژی بازاریابی وجود دارد که برای ژنرال Z جذاب باشد.

تحقیق خود را انجام دهید
اول، هر گونه ایده از پیش تعیین شده ای که ممکن است در مورد نسل های جوان داشته باشید که از تحقیقات قابل اعتمادی تهیه نشده اند را کنار بگذارید. متأسفانه، بسیاری از مقالات در مورد «ژنرال Z در حال کشتن ___ است» نوشته شده است تا برای جمعیتی مسن‌تر که ممکن است بخواهند خود را با نسل‌های جوان‌تر مقایسه کنند، جذاب باشد. در عوض، به مطالعات واقعی انجام شده در بازاریابی Gen Z و رفتار مصرف کننده نگاه کنید.

به عنوان مثال، برخلاف آنچه برخی ممکن است تصور کنند، مصرف کنندگان Gen Z مصرف کنندگان بسیار آگاه و آگاه هستند. به عنوان افراد بومی دیجیتال، احتمالاً قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، محصولات را به طور کامل تحقیق و مقایسه می کنند و قبل از خرید آنلاین و فروشگاهی، نظرات سایر کاربران رسانه های اجتماعی را جویا می شوند.

در حالی که این بدان معنی است که بازاریابی برای آنها ممکن است گاهی دشوارتر باشد، همچنین نشان می دهد که وقتی آنها در مورد برند یا محصولی که دوست دارند تصمیم بگیرند، احتمال بیشتری دارد که به آن وفادار بمانند. در واقع، مطالعات نشان داده‌اند که مصرف‌کنندگان Gen Z بیشتر از نسل‌های قدیمی‌تر برای محصولات شرکتی که به آن وفادار هستند، هزینه بیشتری می‌پردازند.

این به این معنی است که اگرچه ممکن است تلاش بیشتری برای جلب نظر ژنرال Z لازم باشد، ممکن است سود آن ارزشش را داشته باشد. از طریق یک محصول و استراتژی بازاریابی موفق، کسب و کار شما می تواند یک پایگاه مشتری وفادار برای سال های آینده ایجاد کند.

شخصیت و تصویر برند خود را پایین بیاورید
ارائه یک تصویر واضح از برند در بازاریابی برای همه نسل‌ها، به ویژه زمانی که نسل‌های جوان را هدف قرار می‌دهد، مهم است. هر سال با تغییر خرید از حضوری به آنلاین، تعداد رقبای مورد نیاز برای پیشی گرفتن بیشتر می شود. مکان یا هزینه های نگهداری فروشگاه های فیزیکی و طراحی وب‌سایت در تبریز دیگر مانعی برای صاحبان مشاغل بالقوه نمی شود.

این امر باعث ایجاد هزاران برند تخصصی با ویترین فروشگاه های آنلاین شده است. برای متمایز شدن، کسب و کار شما باید تصویر برند منحصر به فرد و جذابی داشته باشد. روی اینکه می‌خواهید مشتریانتان به شما چگونه نگاه کنند، تمرکز کنید و تصمیمات بازاریابی یا محصول را با هویت برند به دقت بسنجید.

شفافیت را در اولویت قرار دهید
هنگام ایجاد رابطه برند با Gen Z، اعتماد همه چیز است. شفافیت یک جزء ضروری است. به دلیل رسانه های اجتماعی، اطلاعات با سرعتی گسترده منتشر می شود. اگر مشکلی پیش بیاید یا کسب و کار شما اشتباه کند، مشتریان جوان شما احتمالاً متوجه آن خواهند شد. تلاش برای نادیده گرفتن و عدم انتشار بیشتر مسائل ممکن است در گذشته یک استراتژی بوده باشد، اما اکنون ممکن است تنها به دشمنی با مخاطبان شما کمک کند.

نکته خوب این است که Gen Z نسبت به نسل های قدیمی بیشتر احتمال دارد برندهایی را که دوست دارند وقتی اشتباهات خود را می پذیرند و فعالانه برای رفع آنها تلاش می کنند ببخشند. سعی کنید در برخورد با مخاطبان خود تا حد امکان شفاف باشید. هرچه بیشتر ببینند که کسب و کار شما متشکل از افراد است و نه یک شرکت بدون چهره، احتمال ایجاد رابطه مثبت با آن بیشتر می شود.

بدانید به چه ارزش هایی اهمیت می دهند
در کل، مصرف کنندگان Gen Z نسبت به ارزش های خود بسیار پرشور هستند. از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی به آن‌ها اجازه می‌دهند از سنین جوانی با دیگران با پیشینه‌ها و هویت‌های مختلف ارتباط برقرار کنند و با آن‌ها همدلی کنند، ژنرال Z اغلب حامی قوی اهداف مترقی است.

اینها شامل علل اجتماعی مانند برابری، تنوع و شمول است. بسیاری از مصرف کنندگان Gen Z مشتاق عدالت نژادی، حقوق LGBTQ+ و حفاظت از محیط زیست هستند و اغلب انتظار دارند که برندهایی که از آنها خرید می کنند از این اهداف حمایت کنند.

با این حال، ژنرال Z نیز به طور فزاینده ای در مورد حقوق کار و مسائل طبقاتی مطلع و پرشور است. در حالی که عباراتی مانند "استعفای بزرگ" یا "ترک بی سر و صدا" گاهی اوقات می تواند صاحبان مشاغل را ناراحت کند، آنها صرفاً نشانه ای از آگاهی از حقوق کارگران هستند که نسل های جوان دارند. همچنین به این نکته توجه می‌کند که کارگران در اقتصاد کنونی چقدر قدرتمند هستند. بنابراین، اگر یک کسب‌وکار به دلیل رفتار بد با کارگرانش شهرت پیدا کند، ممکن است جذب مشتریان جوان‌تر برایش دشوار باشد.

در اکتیویسم شرکت کنید و با اقدامات از آن حمایت کنید
هنگام شرکت در کنشگری مراقب باشید از ظاهری نمایشی خودداری کنید. ایده شرکتی که هر ماه عکس نمایه رسانه های اجتماعی خود را به پرچم افتخار تغییر می دهد - به جز در مناطق خاص - به انتقادی مداوم در جوامع آنلاین تبدیل شده است. به قول معروف «حرف زدن ارزان است». و در مواردی مانند این، گاهی اوقات ممکن است حتی کمتر از انجام دادن حرکات نمایشی توخالی برای اعتبار یک شرکت ضرر کمتری داشته باشد.

در عوض، روی اقدامات واقعی تمرکز کنید که زندگی جوامعی را که می‌خواهید از آنها حمایت کنید، بهتر می‌کند. اقداماتی مانند اهدای کمک به اهداف خیریه و ایجاد یک محیط کاری مثبت برای کارمندان شما می‌تواند برای گرایش مثبت ژنرال Z به سمت برند شما بسیار مفید باشد. هر اقدامی را که انجام می دهید به اطلاع عموم برسانید، اما مراقب باشید که از لاف زدن خودداری کنید. همچنین، همکاری با اینفلوئنسرها را در نظر بگیرید تا در مورد هر فعالیتی که کسب و کار شما در آن شرکت می کند، اخباری را منتشر کنید.

از محبوب ترین شبکه های اجتماعی و جوامع آنلاین استفاده کنید
Gen Z بیش از هر نسل دیگری زمان خود را در رسانه های اجتماعی می گذراند. با این حال، آنها همچنین عمدتاً از پلتفرم های رسانه های اجتماعی متفاوتی نسبت به نسل های قدیمی تر استفاده می کنند. برای رسیدن به Gen Z روی بازاریابی از طریق YouTube، TikTok و Instagram تمرکز کنید.

با Authenticity ارتباط برقرار کنید
هنگامی که سعی می کنید اشکال ارتباطی Gen Z را تکرار کنید، مهم است که خارج از تماس ظاهر نشوید. معتبر و جدی باشید و از تلاش بیش از حد برای پرش به روندهای نسلی یا سنگ محک فرهنگی خودداری کنید. مصرف‌کنندگان در تمام سنین، از جمله Gen Z، به طور فزاینده‌ای بدبین شده‌اند و می‌توانند از طریق تلاش‌های غیرواقعی برای ایجاد قابلیت مرتبط‌سازی ببینند.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با هر جمعیتی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، استخدام اعضای آن جمعیت برای ایجاد پیام‌رسانی است. بنابراین، مطمئن شوید که اعضای Gen Z را در تیم بازاریابی خود دارید تا ارتباطات را قبل از انتشار ایجاد و بررسی کنید - و اطمینان حاصل کنید که دیدگاه‌های متنوع در جمعیت‌شناسی نسلی ارائه و در نظر گرفته شده است.

با اینفلوئنسرهای محبوب تماس بگیرید تا محصول خود را به مخاطبان بزرگ گسترش دهید
یک راه عالی برای بازاریابی محصول خود به نسل های جوان، همکاری با اینفلوئنسرهای محبوبی است که جوانان به آنها اعتماد دارند و دوست دارند. مشارکت تجاری در اینفلوئنسر مارکتینگ به طور مداوم در حال رشد است و دلیل خوبی هم دارد. بسیاری از مصرف کنندگان Gen Z سال ها را صرف تماشای و ایجاد روابط مثبت با سازندگان مورد علاقه خود کرده اند. بنابراین، تأیید یک تأثیرگذار مورد اعتماد می‌تواند یکی از مؤثرترین راه‌ها برای متقاعد کردن آنها برای خرید یک محصول یا خدمات باشد.

درک برخی از جنبه های اینفلوئنسر مارکتینگ برای صاحبان کسب و کار بسیار مهم است. اول، یک رابطه تأثیرگذار برند اغلب می‌تواند فراتر از یک تأیید پولی باشد. ایجاد یک رابطه طولانی مدت با یک اینفلوئنسر محبوب می تواند پاداش های بزرگی را ارائه دهد. به دلیل جنبه فرااجتماعی روابط خالق و مخاطب، اگر مخاطب احساس کند که یک کسب و کار با سازندگان مورد علاقه خود به خوبی رفتار می کند، احساسات مثبت او نسبت به خالق می تواند به برند نیز منتقل شود.

همچنین ببینید

استراتژی
زیر و بم تبلیغات سیاسی
با این حال، این با خطراتی همراه است. از آنجایی که این جنبه از بازاریابی اغلب بسیار شخصی است، کسب‌وکارها باید از ایجاد موقعیت‌هایی اجتناب کنند که مخاطبان سازنده معتقد باشند که یک برند با تأثیرگذار آنها ناعادلانه رفتار کرده است یا «دوست هوای منصفانه» است. چرا؟ هر گونه اختلافی که با اینفلوئنسرها دارید، شانس خوبی برای انتشار دارد. بنابراین، آسیب رساندن به رابطه اینفلوئنسر می تواند به طور جبران ناپذیری به تصویر برند شما برای هزاران نفر آسیب برساند.

با سرگرمی توجه آنها را جلب کنید
ایجاد محتوای تبلیغاتی سرگرم کننده یک راه عالی برای جذب نسل های جوان است. بسیاری از برندها از طریق TikTok و سایر توزیع کنندگان ویدیوهای کوتاه مانند اینستاگرام و یوتیوب به موفقیت دست یافته اند. در این سایت‌ها، الگوریتم سایت تضمین می‌کند که ویدیوهای سرگرم‌کننده به مخاطبان بزرگ و متنوعی دسترسی پیدا می‌کند، حتی اگر قبلاً از برند شما آگاه نبوده باشند.

در حالی که در گذشته «کمپین‌های ویروسی» اغلب نیاز به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی داشتند، امروزه، یک ویدیوی واقعاً سرگرم‌کننده شانس خوبی برای دستیابی به مخاطب از طریق الگوریتم بدون کمک خارجی قابل توجه دارد.

معاملات و فروش هایی داشته باشید که مطابق با نیازهای آنها باشد
دقیقاً مشخص کنید که جمعیت هدف شما در برچسب بزرگتر Gen Z چه کسانی هستند و پیشنهادات هدفمند برای آنها ایجاد کنید. یک مثال می تواند فروش پشت سر هم برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج باشد.

محتوای آموزشی ایجاد کنید که تخصص شما را برجسته کند
برجسته کردن کسب و کار شما

و کارمندان به عنوان متخصص در زمینه خود می توانند اعتماد مشتریان شما را نسبت به برند شما افزایش دهند. اگر کسب و کار شما به طور گسترده به دلیل تخصصش شناخته شده است، پس این انتظار را به همراه دارد که محصولات شما از کیفیت بالاتری نسبت به رقبا برخوردار باشند.

ایجاد محتوای آموزشی متخصص را در نظر بگیرید که نشان دهد کسب و کار شما چقدر در زمینه خود دانش دارد. سعی کنید محصولات و خدمات خود را در این محتوا ادغام کنید، اما از ایجاد احساس در محتوا مانند یک تبلیغ خودداری کنید. از خود بپرسید: «اگر هیچ اشاره‌ای به محصول یا خدمات شما در یک ویدیو وجود نداشت، آیا می‌توانست از نظر کیفیت با سایر محتوای آموزشی در جایگاه شما رقابت کند؟»

چه چیزی در مورد بازاریابی برای Gen Z بسیار مهم است؟
اگر قصد دارید کسب و کار خود را برای سال های آینده پر رونق و سالم نگه دارید، جذب نسل های جوان از طریق بازاریابی نسلی یک ضرورت است. هر سال Gen Z به بخش بزرگتر و بزرگتری از خرج کنندگان ایالات متحده تبدیل می شود. آنها همچنین در حال حاضر یک منبع درآمد قابل تصرف دارند که به این معنی است که آنها یک فرصت طلایی برای بسیاری از مشاغل هستند.

مزایای رسیدن به نسل جدید چیست؟
بسیاری از کسب و کارها هنوز در حال بررسی نحوه بازاریابی برای مخاطبان Gen Z هستند. بنابراین سرمایه گذاری در این رویکرد بازاریابی اکنون می تواند به معنای پیشی گرفتن از رقبا باشد. اگر در ایجاد یک رابطه مثبت با مصرف کنندگان جوان موفق شوید، می توانید کسب و کار خود را به عنوان نماینده واقعی جایگاه خود در ذهن آنها مستحکم کنید. موفقیت در این امر می تواند به معنای رشد در آینده باشد، زیرا ژنرال Z به نسل اصلی هزینه تبدیل می شود.

اجازه دهید استراتژی بازاریابی دیجیتال شما به شما کمک کند تا به مخاطب مناسب برسید
یادگیری بازاریابی برای نسل های جدید می تواند فرآیند پیچیده ای باشد. بنابراین، کار با یک شریک تبلیغاتی با تجربه و حرفه ای که می تواند به ایجاد یک استراتژی بازاریابی چند نسلی و چند پلتفرمی کمک کند، سودمند است.

در AUDIENCEX، تیم‌های استراتژیست متخصص ما می‌توانند به شما کمک کنند تا محتوای تبلیغاتی تأثیرگذار ایجاد کنید، از علم داده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدل‌سازی مخاطبان هدف استفاده کنید، و کمپین‌های خود را به طور مؤثر در رسانه‌های اجتماعی و در سرتاسر چشم‌انداز دیجیتال به کار بگیرید تا به مصرف‌کنندگان مناسب دسترسی پیدا کنید و تبدیل‌ها را افزایش دهید. تخصص انسانی ما با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی کمک می‌کند، که داده‌های تاریخی و بی‌درنگ گسترده را برای دستیابی به نتایج بهینه و بالاترین بازده ممکن در سرمایه‌گذاری شما تجزیه و تحلیل می‌کند. به‌علاوه، تحلیل‌ها و بینش‌های عملی و عمیق، شفافیت عملکرد را فراهم می‌کنند و بهینه‌سازی مداوم را در هر کمپین امکان‌پذیر می‌سازند. امروز تماس بگیرید و ببینید چگونه می توانیم به ارتقای عملکرد شما به سطح بعدی کمک کنیم.

منبع

  • ۰۲/۱۰/۲۵
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی