طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

ویژگی های زیادی وجود دارد که یک فروشنده عالی را می سازد. اما دقیقاً چه چیزی باعث می شود کسی در فروش خوب باشد؟ آیا کاریزما است؟ ماندگاری؟ راندن؟ یا کلا چیز دیگری است؟ در این پست وبلاگ، به 10 مورد از مهم ترین ویژگی هایی که یک فروشنده موفق را می سازد، نگاهی خواهیم انداخت. بنابراین اگر به دنبال بهبود بازی فروش خود هستید – یا مدیری هستید که به دنبال استخدام افراد برتر در تیم فروش خود هستید – ادامه مطلب را بخوانید!

 

1. کاریزما
بیایید با واضح ترین کیفیت شروع کنیم: کاریزما. یک فروشنده عالی کسی است که بتواند مشتریان بالقوه را مجذوب خود کند و آنها را وادار کند که به چیزی که می فروشند ایمان داشته باشند. این بدان معنا نیست که برای موفقیت باید یک فروشنده طبیعی باشید. اما اگر کاریزما داشته باشید قطعا کمک می کند!

2. پایداری
اکثر فروشندگان موفق می دانند چگونه رد شدن را قبول کنند و به راه خود ادامه دهند. آن‌ها می‌دانند که هر مشتری بالقوه‌ای نمی‌خواهد بگوید بله، اما اجازه نمی‌دهند که مانع از تلاش آنها شود. اگر می خواهید در فروش موفق باشید، باید پشتکار داشته باشید.

3. رانندگی کنید
بهترین فروشندگان انگیزه قوی برای موفقیت دارند. آنها همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود مهارت های خود و بستن معاملات بیشتر هستند. اگر به طور طبیعی رانندگی نمی کنید، اشکالی ندارد! شما همچنان می توانید با تعیین اهداف برای خود و تلاش برای رسیدن به آنها در فروش موفق باشید. ارزیابی محرک‌های شخصی یک فرد به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید آیا آنها انگیزه طبیعی برای موفقیت در فروش را دارند یا خیر.

4. اشتیاق
فروشندگان بزرگ نسبت به چیزی که می فروشند اشتیاق دارند. آنها به محصول یا خدمات خود اعتقاد دارند و همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود آن هستند. این اشتیاق مسری است و یکی از چیزهایی است که فروشندگان موفق را از بقیه متمایز می کند.

5. مهارت های خوب گوش دادن
بیشتر مردم فکر می‌کنند که شنونده خوب بودن در همه جنبه‌های زندگی مهم است، اما در تیم فروش اهمیت ویژه‌ای دارد. یک فروشنده خوب می داند که چگونه واقعاً به مشتریان بالقوه خود گوش دهد و نیازهای آنها را درک کند. تنها در این صورت است که می توانند راه حلی ارائه دهند که این نیازها را برآورده کند.

6. همدلی
همدلی توانایی درک و به اشتراک گذاشتن احساسات دیگران است. این کیفیتی است که برای یک حرفه ای فروش ضروری است، زیرا به آنها اجازه می دهد خود را به جای مشتری قرار دهند و نیازهای آنها را درک کنند. تنها در این صورت آنها می توانند راه حلی ارائه دهند که واقعاً به آنها کمک کند.

7. مهارت حل مسئله
در دنیای امروزی، یک فروشنده خوب یک حلال مشکل نیز هست. آنها می دانند که چگونه مشکل مشتری را حل کنند و راه حل خلاقانه ای پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند. این مهارت در فروش ضروری است، زیرا به شما امکان می دهد معاملات بیشتری ببندید و روابط بلندمدت با مشتریان خود ایجاد کنید.

8. اعتماد به نفس
اعتماد به نفس کلید فروش است. فروشندگان برتر حرفه ای هستند که به محصول یا خدمات خود اعتقاد دارند و از فروش آن هراسی ندارند. آنها همچنین به توانایی خود در بستن معاملات اطمینان دارند، که به آنها برتری لازم برای موفقیت را می دهد. یادگیری نحوه صحبت کردن با اعتماد به نفس می تواند تفاوت را در هنگام ایجاد زمینه های فروش ایجاد کند.

9. دانش
یک فروشنده خوب همیشه در حال یادگیری است. آنها با اخبار و روندهای صنعت همراه هستند و همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود مهارت های خدمات مشتری خود هستند. این دانش به آنها کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنند و راه حل هایی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند.

10. نگرش مثبت
آخرین اما نه کم اهمیت، یک فروشنده موفق نگرش مثبتی نسبت به موفقیت کلی در فروش دارد. آنها هر مشتری را به عنوان یک فرصت بالقوه می بینند و با اشتیاق به هر تعامل نزدیک می شوند. این دیدگاه مثبت مسری است و یکی از مواردی است که فروشندگان موفق را از بقیه متمایز می کند.

چگونه این ویژگی ها را در خود پرورش دهید
اگر به طور طبیعی از همه این ویژگی ها برخوردار نیستید، نگران نباشید! کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای توسعه آنها برای اهداف شخصی و حرفه ای انجام دهید. در اینجا چند پیشنهاد هستند:

مهارت های ارتباطی خود را توسعه دهید: اگر می خواهید کاریزماتیک تر باشید، با کار بر روی مهارت های ارتباطی خود شروع کنید. این بدان معناست که یاد بگیرید چگونه واقعاً به مردم گوش دهید و نیازهای آنها را درک کنید. همچنین به این معنی است که هنگام صحبت کردن، واضح و مختصر باشید و همیشه مثبت بمانید.
پیگیر باشید: اگر به طور طبیعی مداوم نیستید، تلاش آگاهانه ای برای ادامه راه حتی زمانی که می خواهید تسلیم شوید انجام دهید. به یاد داشته باشید که هر مشتری بالقوه، به ویژه صاحبان مشاغل کوچک، یک فرصت بالقوه است، بنابراین به راحتی تسلیم نشوید.
تعیین اهداف: همانطور که فروشندگان خوب استراتژی خود را دنبال می کنند، ابتدا باید اهداف تعیین شوند. اگر به طور طبیعی انگیزه ندارید، اهدافی را برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آنها سخت تلاش کنید. این به شما کمک می کند انگیزه لازم برای موفقیت در فروش را توسعه دهید.
یک مربی پیدا کنید: یک مربی می تواند به نمایندگان فروش کمک کند تا همه این ویژگی ها و موارد دیگر را توسعه دهند. فردی را پیدا کنید که در فروش موفق باشد و از او راهنمایی بخواهید. آنها می توانند به شما کمک کنند از اشتباهاتشان درس بگیرید و بهترین فروشنده ای شوید که می توانید باشید.
ریسک کنید: اگر به طور طبیعی اعتماد به نفس ندارید، شروع به ریسک کردن کنید. این به این معنی است که خودتان را بیرون بگذارید و محصول خود را بفروشید

خدمات به مشتریان بالقوه، حتی اگر از رد شدن می ترسید. به یاد داشته باشید که تنها راه موفقیت این است که به آنجا بروید و تلاش کنید.
توسعه این ویژگی ها زمان و تلاش می خواهد، اما ارزشش را دارد. به هر حال، اینها ویژگی هایی هستند که یک فروشنده عالی را می سازند. پس اگر می خواهید در فروش موفق باشید، با توسعه آنها در خودتان شروع کنید!

مثال های موقعیتی از نحوه استفاده از این کیفیت ها
مثال یادگیری مداوم
یک فروشنده خوب همیشه در حال یادگیری است. آنها با اخبار و روندهای صنعت همراه هستند و همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود مهارت های خود هستند. این دانش به آنها کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنند و راه حل هایی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند.

به عنوان مثال، فرض کنید شما فروشنده نوع جدیدی از نرم افزار هستید که به تازگی به بازار آمده است. همگام شدن با اخبار و روندهای صنعت به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه خود را بهتر بشناسید و بفهمید این نرم افزار جدید چگونه می تواند نیازهای آنها را برآورده کند. و همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود مهارت های خود باشید به شما کمک می کند معاملات بیشتری ببندید و روابط بلندمدت با مشتریان خود ایجاد کنید.

مثال اعتماد به نفس
اعتماد به نفس کلید فروش است. یک فروشنده موفق کسی است که به محصول یا خدمات خود اعتقاد دارد و از فروش آن هراسی ندارد. آنها همچنین به توانایی خود در بستن معاملات اطمینان دارند، که به آنها برتری لازم برای موفقیت را می دهد.

به عنوان مثال، فرض کنید نوع جدیدی از محصول را می فروشید که تا به حال کسی درباره آن نشنیده است. مهم است که به توانایی خود در فروش این محصول اطمینان داشته باشید، زیرا اگر اینطور نباشید، مشتریان بالقوه تردید شما را احساس خواهند کرد و ممکن است به آنچه ارائه می کنید علاقه مند نباشند. با این حال، اگر به محصول خود ایمان داشته باشید و به توانایی خود در فروش آن اطمینان داشته باشید، مشتریان بالقوه این را خواهند دید و احتمال بیشتری دارد که آن را امتحان کنند.

مثال مثبت بودن
یک فروشنده موفق نگرش مثبتی دارد. آنها هر مشتری را یک فرصت بالقوه می بینند و با هیجان و انرژی به هر تعاملی نزدیک می شوند. این نگرش مثبت مسری است و به ایجاد یک رابطه قوی با مشتریان بالقوه کمک می کند.

به عنوان مثال، فرض کنید با یک مشتری بالقوه صحبت می کنید که به نظر می رسد به محصول شما علاقه مند است اما مطمئن نیست که آیا هنوز آماده خرید است یا خیر. اگر با نگرش مثبت به گفتگو بپردازید، به احتمال زیاد با این مشتری ارتباط برقرار کرده و آنها را متقاعد خواهید کرد که محصول شما را بخرند. از سوی دیگر، اگر با نگرش منفی به گفتگو بپردازید، مشتری این موضوع را متوجه خواهد شد و ممکن است به آنچه می‌گویید علاقه‌ای نداشته باشد.

نمونه نگرش آماده شده
یک فروشنده موفق همیشه آماده است. آنها محصول خود را از درون و بیرون می شناسند و همیشه آماده پاسخگویی به هر سوالی که ممکن است یک مشتری بالقوه داشته باشد، هستند. آنها همچنین می دانند که چگونه با اعتراضات برخورد کنند و با رد کردن هایی آماده هستند که به آنها کمک می کند معامله را ببندند.

منبع

  • ۰۲/۱۰/۱۱
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی