طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

چندین مرحله در طراحی وب سایت و روند توسعه وجود دارد. از جمع آوری اطلاعات اولیه، از طریق ایجاد سایت شما، خیلی قبل از پرتاب بزرگ اتفاق می افتد.

در حالی که فرایند دقیق بین پروژه ها کمی متفاوت است، اصول اولیه باقی می مانند.


01. 

کشف02. 

برنامه ریزی03. 

طراحی

04. 

طراحی سایت در تبریز

توسعه05. 

تحویل06. 

تعمیر و نگهداری


فاز اول: اطلاعات کشف و جمع آوری اطلاعات

اولین گام در طراحی یک وب سایت موفق، جمع آوری اطلاعات است.


هنگام طراحی دید و احساس سایت شما باید چیزهای زیادی را مورد توجه قرار دهید، بنابراین برای اولین بار از سؤالات زیادی برای کمک به درک صحیح از کسب و کار و نیازهای شما در یک وب سایت سوال می شود. موارد خاصی که باید در نظر گرفت عبارتند از:


منظور

هدف از سایت چیست؟ آیا می خواهید اطلاعاتی را تهیه کنید، خدمات تبلیغاتی، فروش یک محصول و ... را بخرید؟



اهداف

: با ایجاد این وب سایت امیدوارم که انجام دهید؟ دو هدف مشترک عبارتند از: ایجاد پول و یا به اشتراک گذاری اطلاعات.


مخاطب هدف

آیا گروه خاصی از افرادی وجود دارد که به شما در دستیابی به اهداف شما کمک خواهد کرد؟ برای مشتری ایده آل شما مفید است. سن، جنس یا منافع خود را در نظر بگیرید - این به تعیین بهترین شیوه طراحی برای سایت شما کمک خواهد کرد.


محتوا

کدام نوع اطلاعات مخاطبان مورد نظر در سایت شما جستجو می کنند؟ آیا آنها به دنبال اطلاعات خاص، یک محصول یا خدمات خاص، و غیره هستند؟



مرحله دوم: برنامه ریزی

با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از مرحله اول، ما ابتدا یک طرح را با هم ترکیب کردیم.


در اینجا ما یک نقشه سایت را ایجاد می کنیم - فهرستی از موضوعات اصلی و موضوعات زیر برای وب سایت شما. این به ما یک راهنمای را برای اینکه چه محتوایی در سایت وجود دارد، به ما می دهد و برای ایجاد یک سیستم ناوبری سازگار و آسان برای درک ضروری است.


این نیز نقطه ای است که ما تصمیم می گیریم چه فن آوری ها باید اجرا شوند - فرم های تماس، انواع پست های سفارشی، پلاگین های خاص و غیره


سئو سایت در تبریز

فاز سوم: طراحی

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده به این نقطه، ما نگاه و احساس سایت را تعیین می کنیم.


هدف مخاطبان یکی از عوامل کلیدی است که در اینجا مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال، یک سایت با نوجوانان، بسیار متفاوت از یک مؤسسه مالی است. عناصر مانند آرم شرکت یا رنگ های شرکت شما نیز در طراحی طراحی شده اند تا بتوانند هویت شرکت شما را در وب سایت تقویت کنند.

طراحی سایت

هنگامی که طراحی اولیه تکمیل می شود، به Client Studio دسترسی خواهید داشت. این منطقه امن اجازه می دهد تا شما را به مشاهده پروژه خود را در سراسر مراحل طراحی و توسعه. از همه مهمتر، آن را به شما فرصتی برای ابراز دوست و مخالف شما در طراحی می دهد.


در این مرحله ارتباطات برای اطمینان از اینکه وب سایت نهایی با نیازها و سلیقه شما مطابقت دارد بسیار مهم است. با این کار، با این کار، با مبادله ایده ها کار می کنیم، تا زمانی که در طراحی نهایی برای سایت وارد نشویم. سپس توسعه می تواند آغاز شود ...


مراحل طراحی سایت

مرحله چهارم: توسعه

این جایی است که وب سایت کارکردی خودش ایجاد شده است.


ما تمام عناصر گرافیکی فرد را از طراحی اولیه می گیریم و از آنها برای ایجاد وب سایت کارکردی استفاده می کنیم - به طور خاص، آنها برای ایجاد تم وردپرس کاربردی استفاده می شوند که ایجاد و ظاهر سایت شما را ایجاد می کند. این شامل نه تنها نمایش دسکتاپ، بلکه نمایشگرهای پاسخگو همراه است که اطمینان حاصل می کند سایت شما به عنوان مخاطب بزرگ به عنوان مخاطب قابل دسترس است.


هنگامی که فایل های تم وردپرس توسعه یافته است، ما محتوای شما را نیز می گیریم و آن را در سراسر سایت در مناطق مناسب توزیع می کنیم.

شبکه های کامپیوتری

در این همه زمان، شما همچنان قادر خواهید بود سایت خود را در Client Studio مشاهده کنید و هر گونه تغییر یا اصلاح اضافی را که می خواهید انجام دهید پیشنهاد کنید.



مرحله پنج: تست و تحویل

در این مرحله، ما جزئیات جزئی را بررسی می کنیم و وب سایت شما را آزمایش می کنیم.


ما چیزهایی مانند عملکرد کامل فرم ها و دیگر اسکریپت ها را آزمایش می کنیم، ما برای مسائل مربوط به سازگاری با آخرین لحظه (تفاوت های بین مرورگرهای مختلف وب) را تست می کنیم، اطمینان حاصل کنیم که سایت بهینه شده است تا به درستی در آخرین نسخه های مرورگر مشاهده شود.


هنگامی که تأیید نهایی شما را دریافت میکنیم، زمان ارائه سایت است. ما فایل ها را به سرور خود آپلود می کنیم - در اغلب موارد، این نیز شامل نصب و پیکربندی وردپرس همراه با یک مجموعه اصلی از پلاگین های ضروری برای کمک به افزایش سایت. در اینجا ما به سرعت به سرعت تست می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تمام فایل ها به درستی آپلود شده اند و سایت همچنان کاملا کاربردی است.


این نشان دهنده راه اندازی رسمی سایت شما است، زیرا اکنون می تواند برای عموم قابل مشاهده باشد.



مرحله ششم: تعمیر و نگهداری

هنگامی که سایت شما راه اندازی می شود، مرحله توسعه لزوما بیش از آن نیست.


یکی از راههای ارائه بازدیدکنندگان تکراری به سایت شما، ارائه محتوای بهروزرسانی به صورت منظم است. و به عنوان نسخه های جدید وردپرس و هر پلاگین نصب شده در دسترس هستند، آنها نیز باید ارتقا داده شود، همچنین.


اگر احساس راحتی در ارتقاء خود را احساس نکنید، و یا فقط ترجیح می دهید وقت خود را صرف کسب و کار خود کنید، به جای نگرانی در مورد وب سایت. من بیشتر از خوشحال بودن برای ادامه کار با شما برای حفظ وب سایت خود به روز خواهد بود.


چندین برنامه تعمیر و نگهداری برای مشتریان موجود در کاهش هزینه ها وجود دارد، بر اساس اینکه چقدر پیش بینی می کنید تغییرات یا اضافه شدن به سایت خود را پیش بینی کنید.


چه مشتریان می گویند

"راه Selene با - و حمایت می کند - مشتریان او فوق العاده است. حرفه ای بودن برای من بسیار مهم است وقتی که به استخدام یک نفر برای یک کار کمک می کند. اما همانطور که مهم است کسی است که می داند چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کند، گوش دهد و از خدمات استفاده کند. Selene همه اینها را از آب بیرون کشید! "

  • ۹۸/۰۴/۰۶
  • لیلا دانش

نظرات (۱)

  • خدمات فنی بهمن
  • سلام خسته نباشید من یه مشکلی توی صفحات سایتم دارم که خیلی سردر گمم کرده. مشکل اینه که صفحات سایتم ایندکس نمیشه. میشه یه نگاهی به این صفحه بندازید. ممنون می شم کمک کنید.   

    https://lolehbazkon.com/afsariyeh-plumbing/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی