طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت های حرفه ای و فروشگاه اینترنتی و ارائه ی انواع خدمات سایتی و اینترنتی از قبیل سئو و ..می باشد

  • ۰
  • ۰

از زمان همه‌گیری، یک تغییر چشمگیر از استراتژی‌های بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال رخ داده است. صنعت بازاریابی دیجیتال ایالات متحده در سال 2022 حدود 460 میلیارد دلار ارزش داشت و انتظار می رود تا سال 2026 به حدود 785 میلیارد دلار افزایش یابد.

در حالی که بازاریابی دیجیتال از همان اصول بازاریابی سنتی استفاده می کند، از قدرت اینترنت برای هدف قرار دادن دقیق تر مخاطبان شما استفاده می کند. با این حال، برداشتن اولین قدم برای گنجاندن بازاریابی دیجیتال در استراتژی کسب و کار شما می تواند چالش برانگیز باشد. در عوض، با شرکت‌ها و آژانس‌هایی مانند Bizango کار کنید، که می‌توانند خدمات بازاریابی دیجیتال، طراحی وب و برندسازی را به کسب و کار شما ارائه دهند. در این مقاله، ما به بازاریابی دیجیتال و کانال های بازاریابی دیجیتالی که باید برای کسب و کار خود استفاده کنید، خواهیم پرداخت.

بررسی اجمالی محتوا
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ
1. رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا
2. بهینه سازی موتورهای جستجو
3. کمپین های حمایت شده و PPC
 


دیجیتال مارکتینگ چیست؟
بازاریابی دیجیتال از اینترنت مانند وب سایت ها، برنامه ها، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو برای تبلیغ کسب و کار و فروش محصولات شما استفاده می کند. تعداد کاربران اینترنت روزانه افزایش می‌یابد و بازاریابی دیجیتال از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف شما برای نمایش محصول شما در هنگام استفاده از اینترنت استفاده می‌کند. بنابراین، بازاریابی دیجیتال امروزه برای کسب‌وکارها ضروری است تا بتوانند گسترش خود را تکمیل کنند و تا حد امکان مشتریان بالقوه را جذب کنند.


انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ
برخی از برجسته ترین کانال های بازاریابی دیجیتال به شرح زیر است:

1. رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا
بازاریابی رسانه های اجتماعی برند شما را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و غیره تبلیغ می کند. این با بازاریابی محتوا همپوشانی دارد زیرا برای ایجاد یک کمپین ویروسی در رسانه های اجتماعی به یک استراتژی محتوا نیاز دارید.

می‌توانید از پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک، محتوای صوتی و ویدیویی برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید و می‌توانید همان محتوا را از طریق کانال‌های دیگر مانند وب‌سایت، تلویزیون و رادیو خود بازاریابی کنید. با تولیدکنندگان محتوای محبوب شریک شوید تا دسترسی خود را افزایش دهید زیرا مخاطبان آنها مال شما خواهند شد. رسانه‌های اجتماعی همچنین امکان اشتراک‌گذاری مجدد محتوا را فراهم می‌کنند، بنابراین امکان دسترسی گسترده وجود دارد.

2. بهینه سازی موتورهای جستجو
سئو فرآیندی است که از طریق آن طراحی وب سایت در تبریز خود را برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو بهینه می کنید. این به معنای افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما است. شما می توانید از وب سایت ها، وبلاگ یا اینفوگرافیک ها برای بهبود رتبه سئو خود استفاده کنید. سه راه برجسته برای نزدیک شدن به سئو برای وب سایت کسب و کار شما، سئو داخلی، سئوی خارج از صفحه و سئو فنی است.

سئوی درون صفحه: سئوی درون صفحه فقط بر روی محتوای صفحات وب سایت شما تمرکز دارد. بنابراین، شما باید محتوای وب سایت خود را اصلاح کنید تا کلمات کلیدی مرتبط و با حجم جستجوی بالا را شامل شود تا در SERP یا صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.
سئوی خارج از صفحه: رتبه وب سایت شما نیز تحت تأثیر محتوای خارج از صفحه، مانند لینک های ورودی یا بک لینک ها قرار می گیرد. این پیوندها زمانی اتفاق می‌افتند که برخی از وب‌سایت‌های خارجی به وب‌سایت شما برمی‌گردند. گوگل این پیوندها را به عنوان نشانه ای از محتوای باکیفیت و گسترش می بیند. بنابراین، اقتدار نسبی آنها نیز بر نحوه رتبه وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط شما تأثیر می گذارد. بنابراین، به همان اندازه مهم است که توجه خارجی را برای وب سایت خود جلب کنید و پیوندهای خارج از صفحه را وارد کنید.
سئوی فنی: سئوی فنی بر روی باطن وب سایت شما و نحوه کدگذاری آن تمرکز دارد. هرچه بک اند شما کارآمدتر باشد، رتبه آن به ویژه برای موتورهای جستجو مانند گوگل بالاتر است. توسعه دهندگان وب سایت شما باید به فشرده سازی تصویر، داده های ساختاریافته و بهینه سازی فایل های CSS برای افزایش سرعت بارگذاری و رتبه بندی وب سایت شما توجه کنند.
3. کمپین های حمایت شده و PPC
کمپین های حمایت شده شامل ایجاد تبلیغات خاص برای مخاطبان هدف شما و پرداخت هزینه به ناشر شما هر زمان که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند. می توانید از این کمپین ها در فیس بوک، توییتر، لینکدین و حتی گوگل استفاده کنید. شما محتوای ویدیویی و صوتی ایجاد می‌کنید که ممکن است برای مخاطبان خود جذاب باشد، معیارهای خاصی را در مورد مکان، جمعیت‌شناسی و گروه سنی تعیین می‌کنید و تبلیغی را برای تماشای مخاطبان بسیار بیشتری نسبت به دنبال‌کنندگان مستقیم خود قرار می‌دهید. این روش گسترش به ویژه هنگام شروع یا راه اندازی یک محصول جدید موثر است.

پینوشت
دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها برای بقا در عصر دیجیتال امروزی بسیار مهم است. با درک نوع محتوایی که می‌توانید از آن استفاده کنید و با آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب همراه شوید، می‌توانید به مخاطبان هدف آن‌ها در چشم‌انداز آنلاین پویا برای کسب‌وکار و محصول خود دسترسی پیدا کنید، درگیر کنید و آنها را تبدیل کنید.


منبع

  • ۰۲/۱۰/۰۸
  • لیلا دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی